سخنگوی سپاه: رژیم غاصب اسرائیل شکننده‌تر از همیشه شده است

سردار رمضان شریف با اشاره به دستاوردهای نظامی، دفاعی، امنیتی و امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن به توانایی دفاعی ایران به خوبی پی برده است و رژیم اشغالگر قدس از همیشه شکننده‌تر شده است.
کد خبر: ۲۷۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱ - 07February 2018

سخنگوی سپاه: رژیم غاصب اسرائیل شکننده تر از همیشه شده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار پاسدار رمضان شریف چهارشنبه شب در نشست تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به مناسبت دهه فجر در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت انقلاب به خودکفایی در حوزه های دفاعی رسیده و این خودکفایی با وجود سخت ترین تحریم های دشمنان علیه ایران انجام شده است.

وی با بازخوانی تاریخ حضور مستشاران آمریکایی در ایران در دوره رژیم منحوس پهلوی یادآور شد: در اعتراف اسدالله علم نخست وزیر رژیم پهلوی، بین 80 تا 120 هزار مستشار آمریکایی در همه سطوح اداری و نظامی ایران وجود داشت، به گونه ای که ایران از نظر سازمان اداره کشور در اشغال انگلیس و آمریکا محسوب می شد.

به گفته وی، سردار شهید صیاد شیرازی در خاطرات خود اعلام می کند که نظامیان ایرانی در واحد توپخانه ارتش زیر نظر آمریکایی ها حتی اجازه دسترسی به ابزار ساده یک توپ ساده را نداشتند و فقط مسئول تمیز کردن و گریس کاری توپ های جنگی بودند.

شریف تاکید کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و خون شهدا، ایران در حوزه دکترین دفاعی، اندیشه و طرح دفاعی و آموزش نظامی، لجستیک و پشتیبانی و عملیات دفاعی و نظامی در منطقه حرف اول را می زند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی می توان با صدای بلند اعلام کرد که فرزندان امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران را از نظر دفاعی، نظامی و امنیت پایدار به مرحله ای برساند که بازدارندگی آن برای دشمن محسوس است و در برخی از صحنه ها چشمه هایی از قدرت و اراده توان و تجهیزات نظامی ایران را در تعیین سرنوشت نبردهای منطقه به خوبی احساس کردند.

شریف تاکید کرد: دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا در خلیج فارس و شلیک موشک به مقر فرماندهی داعش با فاصله 700 کیلومتری، گوشه ای از توانمندی ایران بود که به دشمن نشان داده شد و کسانی که باید پیام ملت ایران را دریافت می کردند، در این حوزه این پیام را به خوبی دریافت کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شاید یکی از عوامل دستپاچگی دشمن در خلق داعش، جدایی کردستان عراق از سرزمین مادری خود و تعیین پایتختی قدس برای رژیم اشغالگر قدس، ناشی از شکست های پی در پی آنان از انقلاب اسلامی و اراده ملت ایران است.

به گفته وی، در 39 سال گذشته، داشته های دشمن یکی پس از دیگری از صحنه محو شده و روزگاری در منطقه از صدام و رژیم بعث حمایت کردند و همه هم پیمانان خود را برای حمله به ایران هماهنگ کردند اما هیچ نتیجه ای برای آنان نداشت.

وی گفت: دشمنان، سازمان جهنمی منافقان را مورد حمایت قرار دادند و 17هزار نفر را در ایران شهید کردند، اما منافقان نزد ملت ایران، انسانی ذلیل و خوار هستند و ملت ایران هرگز جنایت آنان را فراموش نمی کند.

شریف اظهار کرد: دشمن تلاش می کند با تصویرسازی متفاوت، ذهن جوانانی که دوره انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند، به سمت ناامیدی و یاس ببرند، ولی کور خوانده اند و این تهدیدات به فرصت تبدیل شده است.

به گفته وی، دشمن 6 سال داعش را با بالاترین امکانات نظامی و مالی در منطقه ایجاد کرد تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزند، اما در این مسیر نه تنها عراق و سوریه سقوط نکردند بلکه جبهه مقاومت قوی تر از گذشته شد و در عراق و سوریه مقاومت مردمی حشد الشعبی  و جیش الوطنی در کنار ارتش رسمی در شامات بزرگ شکل گرفت.

وی افزود: به طور قطع اینها پایه های امنیت رژیم اشغالگر قدس را به لرزه درخواهند آورد و این برای رژیم اشغالگر قدس نیز واضح و روشن است.

شریف یادآور شد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی به همه افکار عمومی دنیا اعلام می شود ایران به نیروی دریایی، هوا فضا و نیروی نظامی 100درصد بومی دست یافته است و ایران براساس تجربیات گذشته خود در پیش بینی رصد رفتاری دشمن و خثنی سازی اقدامات دشمن به دستاوردهای مهمی رسیده است.

سخنگوی سپاه به اقدامات محرومیت زدایی از سوی این نهاد اشاره کرد و تصریح کرد: سپاه 150 طرح ملی را با حضور جوانان تحصیلکرده به سرانجام و ثمر رسانده است.

به گفته وی، در این راستا 45 هزار طرح عمرانی در استانهای کشور به ویژه در 13 استان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اجرایی شده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به کارهای بزرگی که در 39 سال انقلاب در حوزه های زیربنایی و مختلف دیگر انجام شده است، تاکید کرد: این نهاد انقلابی کمک به رفع مشکلات را مردم وظیفه خود می داند و در این راستا اکنون گام بر می دارد و در این حوزه نیاز به تلاش بیشتر است و از مسئولان انتظار است در سایه این امنیت کشور برای فرزندان ملت شغل ایجاد کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار