تشویق طولانی خبرنگاران برای تنگه ابوقریب/ روز سینمای دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر

اکران فیلم تنگه ابوقریب با استقبال بسیار گسترده اهالی رسانه، منتقدین و عکاسان روبرو شد و پیش از اکران اثر با وجود زمانبندی نامناسب جشنواره در روز ششم شاهد صف‌های طویلی از مخاطبان بود.
کد خبر: ۲۷۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰ - 08February 2018

تشویق طولانی خبرنگاران برای تنگه ابوقریب/روز سینمای دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر+عکسبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ششمین روز از جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم هایی با طعم دفاع مقدس و جبهه های حق علیه باطل آغاز شد.

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی «محمدعلی باشه آهنگر» با موضوع شهدای غواص اولین فیلمی بود که در روز ششم جشنواره فیلم فجر اکران شد. این فیلم با استقبال نسبتاً خوب اهالی رسانه روبرو شد اما در نهایت نتوانست از سوی منتقدین نمره بالایی دریافت کند.

این فیلم صبح روز چهارشنبه از فهرست بهترین آثار از سوی آرای مردمی جشنواره فیلم فجر نیز خارج شد.

دومین فیلم اکران شده در پردیس ملت کاخ رسانه ها، فیلم پرطرفدار این روزهای جشنواره یعنی تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی بود. این کارگردان سینما که در سابقه کاری خود آثاری همچون «من دیگو مارادونا نیستم» و «اینجا بدون من» را می بیند این بار به سراغ سینمای دفاع مقدس رفته و از نگاه بسیاری مخاطبان بهترین فیلم این ژانر را در جشنواره امسال ساخته است.

 اکران فیلم تنگه ابوقریب با استقبال بسیار گسترده اهالی رسانه، منتقدین و عکاسان روبرو شد و پیش از اکران اثر با وجود زمانبندی نامناسب جشنواره در روز ششم شاهد صف های طویلی از مخاطبان بود.

این فیلم با موضوع تنگه ابوقریب و دفاع گردان عمار از این مکان ساخته شده و بازیگرانی همچون جواد عزتی، مهدی پاکدل، علی سلیمانی، حمیدرضا آذرنگ را در خود می بیند. تماشاگران پردیس سینمایی ملت بعد از اکران این فیلم سینمایی دقایقی به تشویق این اثر سینمایی پرداختند.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار