با حضور هیئت‌های مذهبی سراسر کشور صورت گرفت؛

آغاز نشست تخصصی فعالان فرهنگی خدمت‌رسان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

همایش تخصصی هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان‌های کرمانشاه و کرمان در شهر قصر‌شیرین آغاز شد.
کد خبر: ۲۷۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 08February 2018

آغازنشست تخصصی فعالان فرهنگی خدمت‌رسان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، نخستین نشست تخصصی فعالان فرهنگی با حضور بیش از 400 هیأت برتر و فعال سراسر کشور با محوریت خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان‌های کرمانشاه و کرمان امروز صبح در سالن ورزشگاه شهدای شهر قصرشیرین آغاز شد.

حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام موسوی، سعید جلیلی، حمید اباذری، سعید قاسمی، حسین‌ یکتا، احمد عبودتیان، مهدی‌ رسولی و مدیران هیأت‌های مذهبی از سراسر کشور اساتید و میهمانان ویژه این همایش هستند.

نمایندگان هیأت‌های مذهبی سراسر کشور در این همایش تخصصی تجربه‌‌های عملی و میدانی خود را در پیش روی شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند و با حضور در منطقه و بازدید از مناطق زلزله‌زده، از نزدیک با مشکلات مردم و نحوه ارائه کمک هیأت‌های مذهبی به زلزله‌زدگان آشنا می‌شوند.

تمامی فعالیت‌های خدمت‌رسانی اجتماعی هیئات مذهبی در قالب پویش مردمی‌ «هر هیأت، یک روستا» و با شعار‌ «خادم هیأت، خادم مردم» به کار خود ادامه می‌دهد که این پویش با در اختیار گرفتن ظرفیت‌های بی‌بدیل هیأت‌های مذهبی سراسر کشور، خشت روی خشت، خانه امیدی در دل زلزله‌زدگان کرمانشاه می‌سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار