فرمانده سپاه استان سمنان:

حفظ روحیه انقلابی در جامعه مورد توجه بازنشستگان سپاه باشد

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه بازنشستگان منشا خیر و برکت برای جامعه هستند، گفت: بازنشستگان سپاه حفظ روحیه انقلابی در جامعه را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۲۷۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ - 08February 2018

حفظ روحیه انقلابی در جامعه مورد توجه بازنشستگان سپاه باشدبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن حسن‌زاده» امروز در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان به میزبانی حسینیه اعظم (ع) این شهرستان با بیان اینکه بازنشستگان سپاه حفظ روحیه انقلابی در جامعه را مورد توجه قرار دهند، ابراز داشت: بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال‌های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب سپری کردند.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان سپاه آینه جامعه هستند، افزود: با سپری شدن چهار دهه از انقلاب و پایان یافتن جنگ تحمیلی اما همچنان روحیه ایثار و شهادت طلبی در ضمیر بازنشستگان سپاه وجود دارد و بسیاری از آن‌ها منشا خیروبرکت برای سپاه و جامعه به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه بازنشستگان سپاه دارای تجارب فراوان طی دوران خدمت و حضور در هشت سال دفاع مقدس هستند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب به بازنشستگان سپاه توجه خاص دارند لذا باید کوشید تا عزت و حرمت آن‌ها در جامعه همواره حفظ شود.

حسن‌زاده  با بیان اینکه در کنار بازنشستگان سپاه نقش همسران آن‌ها نیز در عرصه انقلاب بی بدیل است، تصریح کرد: پیروزی امروز در جبهه‌های مختلف نظامی و حتی جنگ نرم فرهنگی را مدیون ایستادگی و مقاومت نیروهای سپاهی و نظامی هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از علت‌هایی که عملیات بیت المقدس در دوران هشت سال دفاع مقدس به این عنوان نام‌گذاری شد، این بود که امروز این نام در آزادسازی سوریه و موصل تاثیر گذار و نقش‌آفرین است.

حسن‌زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ ویژه شهید «محسن حججی» ابراز داشت: این شهید مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت، قرآن و اسلام سرخود را تقدیم کرد تا حریم امامت و ولایت در امان باشد لذا تکریم شهدا نه در دهه فجر بلکه در همه زمان‌ها باید در برنامه‌های مختلف لحاظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها