استاندار زنجان:

خون شهدا نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده است

استاندار زنجان گفت: خون شهدای گرانقدر نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و به برکت خون شهدا امروز سی‌ونهمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیریم.
کد خبر: ۲۷۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 08February 2018

خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی این انقلاب را آبیاری کرده استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «اسدالله درویش‌امیری» استاندار زنجان در آیین بهره برداری و رونمایی از 100 پروژه فنی، عمرانی و تولیدی صدا و سیمای مرکز زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره فجر آفرینان، اظهار داشت: خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و به برکت خون شهدا امروز سی‌ونهمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی ادامه داد: امروز ابزار مختلفی برای اطلاع رسانی و انعکاس اخبار در سطح دنیا وجود دارد و مردم فقط به پنجره صدا و سیمای نگاه نمی کنند به همین دلیل کار رسانه ای بسیار پیچیده و سخت شده است.

درویش‌امیری خاطرنشان کرد: هر کس سرعت عمل بیشتری داشته باشد در انعکاس خبر و برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی و خبری پیروز میدان است، صراحت، درستی و شفافیت در اطلاع رسانی موجب جذب مخاطب می شود.

این مسئول افزود: جلب رضایت 80 میلیون جمعیت ایرانی سخت و دشوار است و گاهی اگر نقدی به صدا و سیما می شود، باید دانست که کار این مجموعه بسیار سخت است.

وی با اشاره به اینکه هنر امام خمینی (ره) در سال 56 و 57 این بود که همه ملت ایران، همه اقوام، مذاهب و اشخاص را زیر پرچم ایران بزرگ گرد آورد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در آستانه انقلاب فناوری اطلاعات هستیم، گفت: واکنش ما به این تحول باید منجسم و فراگیر باشد.

وی با اشاره به اینکه مخاطب باید در همه زمینه ها به صدا و سیما اعتماد کند گفت: همانگونه که در حوادث و در شرایط سخت ما به اخبار صدا و سیما محتاج هستیم باید در امور دیگر نیز این اعتماد وجود داشته باشد.

درویش‌امیری با اشاره به عملکرد مطلوب صدا و سیمای مرکز زنجان در پوشش اخبار هشتم و یازدهم محرم و همچنین دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: در ایام انتخابات صدا و سیما یار دستگاه‌های اجرایی برای حضور پرشور مردم بود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در کشور کارهای بزرگی طی 39 سال انجام شده و هر کسی که بخواهد از کارهای بزرگ انجام شده چشم بپوشاند به خون شهدا خیانت کرده است.

درویش‌امیری متذکر شد: ضعف‌ها و اشتباهاتی داشتیم که موجب رنجش مردم ایران شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار