تجدید میثاق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با شهدا و آرمان‌های انقلاب

به مناسبت دهه فجر، مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور بر مزار شهدای گمنام یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.
کد خبر: ۲۷۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ - 08February 2018

تجدید میثاق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با آرمان های انقلاببه گزارش دفاع پرس از ایلام، مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، امروز با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام، با آرمان های نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام «سیدمحمد باقر هاشمی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دهه فجر یادآور همدلی، همراهی، ایثار و وحدت کلمه مردم با امام امت و همه دلسوزان مسیر انقلاب است.

هاشمی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب عزت، اقتدار و امنیت را به مردم هدیه نموده است.

وی افزود: این انقلاب با رهبری های پیامبرگونه امام راحل ومقام معظم رهبری سعی و تلاش و شهادت طلبی شهدا، ایثارگران و دلسوزان انقلاب به این مرحله از عزت و امنیت رسیده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: امیدواریم همه کسانی که در نظام اسلامی نقشی برعهده دارند، بتوانند ادامه دهنده راه نظام باشند.

وی یادآور شد: اقتدار و امنیت ایران اسلامی در گرو همدلی و همراهی دولتمردان و مردم است که دوشادوش یکدیگر در راه تعالی و اعتلای ایران اسلامی حرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها