در بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس تاکید شد؛

نقش بی‌بدیل زنان در پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۷۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ - 08February 2018

بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت دهه فجربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

درج  مناسبت سالیانه ۱۲ تا ۲۲ بهمن در تقویم جمهوری اسلامی یادآور نگرش عمیق و آگاهانه ملت سلحشور ما در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نقطه عطفی ممتاز در تاریخ ملت ایران است.

حدود ۴۰ سال پیش شیرزنان و دلاورمردان کشورمان وقتی ستم نظام طاغوت را فریاد زدند و عدالتخواهی حکومت اسلامی را مطالبه کردند؛ خرد و کلان، پیر و جوان، زن و مرد به دنبال چنین مطالبه گری با حضور حماسی و پرشور خود تحت زعامت معمار بزرگ انقلاب اسلامی، فریاد حق‌خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کردند و در اوج حیرت قدرت‌های پوچ و تو خالی، بالنده و پویا تهدید‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاردند و با ایمان راسخ و وحدت کلمه نظام سیاسی و نظام موروثی ستمشاهی را سرنگون و به جمهوری اسلامی بدل و نقش بی بدیل زنان در این پیروزی را همه صاحبنظران دینی و سیاسی اذعان کردند.

ملت غیور ایران اسلامی با حضور مستمر خود در صحنه‌های مختلف طی چهار دهه پس از آن نیز بر تداوم و استمرار نظام اصرار ورزیدند و در دوران دفاع مقدس که این فرزند نوپای کشور با هجوم ناجوانمردانه مواجه شد باز این مردم بودند که در مقابله با این نبرد نابرابر، دشمن زبون را به خاک مذلت کشاندند. در این دوران نیز زنان حماسه آفرین کشورمان سرود حماسه جنگ را نواختند و با تشویق مردان خود برای مبارزه علیه رژیم بعثی، پیروزی دیگری را رقم زدند و امروز با تربیت نسلی علمی، ماهر و آزاد اندیش و مجاهد از یک سو کشور خود را به مرز‌هایی از خودکفایی رساندند و از سویی دیگر حافظ اسلام در اقصی نقاط جهان به عنوان مدافع حرم شدند.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به نمایندگی از جامعه زنان متدین و فهیم و همیشه در صحنه بویژه خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر از عموم اقشار به ویژه بانوان عزیز دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، میثاق مجدد خویش را با امام راحل عظیم الشان، شهدای سرافراز میهن اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام دارند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار