سردار فتحی زاده تاکید کرد؛

لزوم بکارگیری تجهیزات نوین در پلیس مبارزه با مواد مخدر

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با تقدیر از گام‌های مطلوب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، بر لزوم بکارگیری تجهیزات نوین در این پلیس تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ - 08February 2018

لزوم تزریق تجهیزات نوین در پلیس مبارزه با مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در آیین افتتاح مرکز «اطلاعات جمعیت» پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، در جمع معاونان و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، اظهار داشت: هرچقدر آگاهی، دانش و شناخت ما نسبت به واقعیت‌های موجود در حوزه‌های انتظامی از جمله مبارزه با مواد مخدر بالا رود، برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اقدامات ما بهتر و موثر‌تر واقع می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر، افزود: انتظارات از این پلیس بالاست و مطابق مطالبات و در راستای پاسخگویی به انتظارات در حوزه مقابله و مبارزه با مواد مخدر، برنامه‌ریزی بلندمدت و همه‌جانبه در کنار تقویت تجهیزات و بکارگیری نیروی انسانی متخصص و کارآمد باید از اولویت‌ها باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خطاب به کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، ادامه داد: نقش پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایجاد و توسعه امنیت بر کسی پوشیده نیست؛ لذا با توجه به این جایگاه حساس، باید برای مقابله با این پدیده و معضل شوم اهتمام روز افزون داشته باشیم.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گام‌های مطلوبی در راستای مقابله با مواد مخدر برداشته است و شاهد این ادعا، تقدیم شهدای بسیاری در این عرصه است، اما این پلیس نیازمند تقویت در بخش‌های مختلف به ویژه از نظر تجهیزات و فناوری‌های به روز است.

وی با تقدیر از اقدامات مطلوب و موثر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت : امید است تلاش‌ها موجب رضایت‌مندی خداوند متعال و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) قرار گیرد و سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

بنا بر این گزارش، «مرکز اطلاعات جمعیت» با حضور سردار «محسن فتحی زاده» در پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افتتاح شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار