پیام حجت‌الاسلام شهیدی به مراسم میهمانی لاله‌ها؛

عطرافشانی مزار شهدا در دهه فجر تجدید میثاقی با اسوه‌های مقاومت است

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مراسم عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا (میهمانی لاله‌ها) تأکید کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تجدید میثاقی با اسوه‌های مقاومت است.
کد خبر: ۲۷۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ - 08February 2018

پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مراسم میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر کشوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی شهیدی» به شرح زیر است:

سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا

آن اسطوره‌های والامقامی که آوازه ایمان و صلابتشان بر فراز قله رفیع ایثار و جانفشانی می‌درخشد و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به پاس دلاوری‌های آنان، استوار به اهتزاز درآمده است. بندگان شایسته‌ای که امنیت، استقلال و سربلندی میهن اسلامی‌مان را با خون مطهرشان رقم زدند.

مراسم میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تجدید میثاقی است با اسوه‌های مقاومت، آنان که نامشان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد و همواره یاد و خاطره‌شان در اذهان زنده خواهد ماند.

ازاین‌رو ضمن گرامیداشت مقام والای آن رهروان راه حقیقت، پاسداری و صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا و ایثارگران معظم را وظیفه‌ای خطیر می‌دانیم و با آیین عطرافشانی مزار مطهر شهدا، یاد و خاطره آن راست‌قامتان پایداری و مقاومت را گرامی می‌داریم و به ساحت ایثار و صبوری خانواده معزز شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌نماییم.
سیدمحمدعلی شهیدی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار