همزمان با سراسر کشور؛

آیین معنوی «میهمانی لاله‌ها» در گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین معنوی و فرهنگی «میهمانی لاله‌ها» در گلزارهای شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ - 08February 2018

آیین معنوی «میهمانی لاله‌ها» در گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیین معنوی و فرهنگی «میهمانی لاله‌ها» عصر امروز (پنج‌شنبه) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان نظامی و انتظامی در گلزار شهدای یاسوج و سایر شهرهای و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«سيدمنصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین معنوی میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای شهر یاسوج، طی سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره)، توانستند هیمنه استکبار جهانی را در هم بشکنند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا حرف برای گفتن داریم و دنیا از اقتدار ایران حساب می‌برد.

موسوی با بیان این‌که ما توانسته‌ایم انقلاب‌مان را صادر کنیم، گفت: امروز اگر در دنیا آزادی‌خواهان ندای استکبارستیزی می‌دهند، به برکت انقلاب و خون شهدای ما است.

حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی‌اعظم» امام جمعه موقت یاسوج نیز در این آیین اظهار داشت: شهید کسی است که می‌بیند، می‌شنود، آگاهی کامل دارد و ناظر بر اعمال همگان است.

وی با بیان این‌که باید سؤال کنیم که شهیدان الان از ما چه می‌خواهند؟، افزود: برای یافتن جواب این سؤال باید به وصایای شهدا رجوع کنیم، ما باید هدف شهدا و علت اصلی مبارزه آن‌ها را درک کنیم، اگر این را درک کردیم، می‌توانیم رضایت نسبی شهدا را نسبت به خود به دست آوریم.

امام جمعه موقت ياسوج گفت: همه شهدا طرفدار ولایت فقیه بودند و در وصیت‌نامه‌های خود بر پیروی از ولی فقیه تأکید کرده‌اند.

به گزارش دفاع پرس، استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 1880 شهید به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار