آیت‌الله «سید احمد خاتمی»:

تخریب جایگاه روحانیت مهم‌ترین توطئه دشمنان است/ رسالت جامعه اسلامی پشتیبانی از ولایت فقیه است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن سعی دارد با تخریب جایگاه روحانیت و حریم ولایت، به اهداف شوم خود دست یابد که در این شرایط پشتیبانی از ولایت فقیه و عشق و علاقه مردم به ولی فقیه بزرگ‌ترین مانع آن‌ها از دستیابی به این هدف می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ - 08February 2018

تخریب جایگاه روحانیت مهم ترین توطئه دشمنان است/رسالت جامعه اسلامی پشتیبانی از ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در یادواره شهدای شهرستان اراک که در مصلی «بیت‌المقدس» اراک برگزار شد، با اشاره به نقشه‌های دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمنان با آگاهی کامل کمر به تخریب جایگاه ولایت بسته‌اند و به فضل الهی تا کنون مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور خود در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، پشتیبانی خود را از ولایت نشان داده‌اند.

وی افزود: آن‌چه که سبب شده تا محاسبات دشمنان برهم زده شده و نتوانند جایگاه ولایت را مورد هجمه قرار دهند، عشق و علاقه مردم نسبت به این جایگاه مقدس است که روز به روز هم افزوده می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تخریب حریم و جایگاه ولایت فقیه به‌عنوان محور وحدت و اتحاد ملت ایران اسلامی، هدف اصلی دشمنان نظام است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به تداوم انقلاب اسلامی، گفت: مکتب انقلاب اسلامی از سوی امام راحل بر اساس ولایت فقیه شکل گرفت و تداوم انقلاب نیز در گرو حفظ این جایگاه مقدس است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی آگاهی دارد که محور اتحاد ملی ایرانیان جایگاه ولایت فقیه است، از این رو سعی دارد که با نشانه رفتن این جایگاه به اهدف خود برسد، از این رو تنها راه مقابله با این توطئه، پشتیبانی و حمایت آشکار از ولایت فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی به خوبی از نقش برجسته ولایت فقیه و تسلط رهبر معظم انقلاب بر مسائل بین المللی و اداره امور کشور آگاهی دارند و به خوبی می‌دانند در صورت نبود معظم له، هیچ کس توان اداره کشور را ندارد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به تخریب جایگاه روحانیت به‌عنوان دیگر توطئه دشمنان انقلاب گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم نقش آفرینی کردند، اما پیش قراول تظاهرات و نهضت انقلاب اسلامی روحانیت بود و به همین دلیل دشمن تخریب روحانیت و ایجاد فاصله بین این قشر از جامعه با مردم و به خصوص جوانان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی تلاش می‌کنند تا جریان‌های دین ستیزی و آزادی ستیزی رژیم شاهنشاهی به دست فراموشی سپرده شود و جوانان امروز نسبت به جنایت‌های ۵۷ ساله رژیم پهلوی آگاهی نداشته باشند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان با سیاه‌نمایی مسائل و مشکلات کشور را بزرگ جلوه می‌دهند تا اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان انگیزه زندگی در کشور را از دست بدهند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به جنایت‌های رژیم منحوس پهلوی، گفت: کشف حجاب، مبارزه با روحانیت و جلوگیری از برپایی آیین‌های عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع)، از مهمترین جنایت‌های رژیم پهلوی است که مردم و به‌خصوص جوانان باید نسبت به آن‌ها آگاهی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار