نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تایید بر کارنامه ۴۰ ساله نظام اسلامی است

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» گفت: ملت آگاه ایران با حضور و شرکت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن‌ماه، در واقع مهر تاییدی بر کارنامه و عملکرد چهل ساله نظام جمهوری اسلامی زده و دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ - 08February 2018

حضور در راهپیمایی 22بهمن مهر تایید بر کارنامه چهل ساله نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، عصر امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گلباران قبور شهدا که در گلزار شهدای شهرستان اراک همزمان با سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: چشم تمامی دوستان و دشمنان نظام اسلامی به راهپیمایی ۲۲ بهمن دوخته شده و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی افزود: در واقع ۲۲ بهمن‌ماه ۹۶ تجدید میثاق با همان غیور مردانی است که در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ انقلابی شکوهمند را آفریدند و رقم زننده جمهوری اسلامی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ ملت غیور ایران اسلامی با وحدت و همدلی توانستند ستون‌های استبداد و طاغوت را در کشور فرو بریزند و اراده معنوی و اخلاقی را در کشور حاکم کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به حمایت از حریم ولایت فقیه گفت: روحیه انقلابی ملت در ایام پیروزی انقلاب اسلامی باید سرلوحه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باشد تا با اقتدار از حریم ولایت فقیه و آرمان‌های نظام دفاع کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش می‌گذارند و با مشت‌های گره کرده، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم، نمونه بارز ولایت‌مداری هستند و سیره آنان باید چراغ راه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با اتکا به سلاح تقوا و معنویت توانستند در مقابل دشمن بعثی که مورد حمایت بیش از ۴۰ کشور جهان بود ایستادگی کنند و پس از هشت سال مقاومت، دشمن را از خاک کشور بیرون کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها