معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در یاسوج

نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۷۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ - 08February 2018

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در یاسوج

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «سید علی‌نقی کرامت» رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد امشب (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در استان، اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث برگزار شد.

وی افزود: آیات و روایات، سخنان امامان و معصومین دین، رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی (ولایت و رهبری، عدالت و ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، بسیج، ایثار، شهادت، شهدای مدافع حرم، مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های اجتماعی) از جمله موضوعات این جشنواره بود.

سید علی‌نقی کرامت، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم‌سازی جامعه، حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری را از دیگر موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 35 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در پایان به نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

وی گفت: در بخش نستعلیق «صادق شیخ‌ممو» رتبه اول، «عبدالرسول هاشمی» رتبه دوم و «مسلم پراهام» و «احمد شاکری» مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.

کرامت عنوان کرد: در بخش شکسته نستعلیق «قدرت‌اله آرون» رتبه اول، «مریم حسینی» و «عباد تقوی» رتبه دوم و «امیر جعفرزاده» رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش ثلث، «سید مسلم خادمی» رتبه اول، «امید حسین‌زاده» رتبه دوم و «دارا حسین‌پور» رتبه سوم را کسب کردند.

وی گفت: در آیین اختتامیه این جشنواره از «امیر انصاری» و «سید نجف مسعودی» از پیشکسوتان عرصه خوشنویسی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل  شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها