برگزاری نخستین یادواره ۱۷۳ شهید یگان حفاظت قم

نخستین یادواره ۱۷۳ شهید یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ - 10February 2018

نخستین یادواره ۱۷۳ شهید یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از قم، نخستین یادواره شهدای حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم با حضور آیات سید احمد خاتمی و سید هاشم حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام ملکا در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.

«جواد شفیعی» فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم در این مراسم با اشاره به اینکه ایجاد انقلاب اسلامی مهم‌ترین گام در مسیر دین است، گفت: در این راه دشمنان فراوانی داشته و داریم.

وی با بیان اینکه از آغاز انقلاب تا کنون شاهد دشمنی دشمنان انقلاب بوده ایم، اظهار داشت: یکی از نقشه‌های شوم دشمنان ترور شخصیت‌های برجسته و اثرگذار انقلاب اسلامی است.

شفیعی خاطرنشان کرد: ترور شخصیت‌هایی همچون شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید رجایی و ... نشانگر قساوت قلب دشمنان بوده و همچنین حاکی از ضرورت تشکیل یگان حفاظت از شخصیت‌ها است.

فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم با بیان اینکه نیرو‌های حفاظت از شخصیت صندوق اسرار مسؤولان عالی رتبه حوزوی و کشوری هستند، افزود: یگان حفاظت این افتخار را دارد که افرادی تربیت کرده که همواره در کنار شخصیت‌های برتر حضور پیدا کرده و از آن‌ها حفاظت کنند.

وی با اشاره به اینکه یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابی طالب قم ۱۷۳ شهید در این راه تقدیم کرده است، تأکید کرد: افرادی که در حفاظت از شخصیت‌ها فعالیت می‌کنند، این کار را حفاظت از ارزش‌های نظام می‌دانند، برای همین در همه لحظات آمادگی داشته و در همه صحنه‌ها حاضر هستند.

همچنین آیت‌الله حسینی بوشهری در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا به دنبال حقیقت رفتند، نه به دنبال منفعت بیان داشت: علت ماندگاری شهدا این است که در راه حق گام برداشتند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری برخورداری از روحیه ایثار و شهادت را یکی از ویژگی‌های شهدا خواند و عنوان کرد: شهدای ما در مسیر ولایت گام برداشتند و فدای دین شدند تا عزت امت اسلامی از بین نرود.

وی تأکید کرد: علت اصلی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به اذعان بیگانگان در سه عنصر رهبری، وحدت و روحیه ایثار است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها