نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

«ولایت» و «مردم» ۲ عامل اصلی پایداری نظام هستند

«سید حسن حسینی شاهرودی» با بیان این‌که باید قدردان دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشیم، گفت: «ولایت» و «مردم» ۲ اصل پایداری نظام هستند.
کد خبر: ۲۷۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ - 09February 2018

ولایت و مردم دو عامل اصلی پایداری نظام هستندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سیدحسن حسینی شاهرودی» نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهرود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که به اغتشاشات اخیر که به تحریک دشمنان ایجاد شد، تودهنی زده می‌شود و انقلاب اسلامی همیشه ۲ عنصر «مردم» و «ولایت» را تا ظهور امام زمان (عج) به همراه خواهد داشت.

وی با تأکید بر این‌که باید قدردان مردم ایران اسلامی بود چراکه در نظام اسلامی مردم از مسئولان و مسئولان از مردم هستند، گفت: در ایران اسلامی ده‌ها انتخابات برگزار شده و مسئولان با اراده مردم روی کار آمده‌اند، لذا رضایت مردم باید اصل حاکم بر تصمیمات مسئولان باشد و اگر مسئولان مردم را از خود بدانند، مردم نیز راضی خواهند بود.

مردم در کنار مسئولان باشند

عضو خانه ملت با اظهار این‌که مردم از نارسایی‌ها ناراضی نیستند، بلکه از برخی بی‌عدالتی و فساد ناراضی هستند و ما باید مراقب باشیم که ظلم کننده نباشیم، تصریح کرد: امروز زمانی است که بیش از گذشته نیازمند انسجام در عرصه ملی به‌ واسطه دشمنان خارجی و در عرصه شهرستانی به دلیل ضرورت حفظ وحدت هستیم و بنا باید بر وحدت و انسجام در بین مسئولان و مردم باشد.

حسینی شاهرودی تأکید کرد: امروز ارکان مدیریت شهرستان شاهرود بهتر از گذشته در کنار هم هستند و این وضعیت تا حدودی هماهنگی را در راستای حمایت از مردم به وجود آورده است، لیکن باید پاسدار این انسجام باشیم، ما امروز باید به گذشته‌مان بازگردیم یعنی مسئولان و مردم در کنار هم باشند، چراکه اگر مردم از مسئولان حمایت نکنند پیشرفتی نخواهد بود و اگر مسئولان نیز از مردم حمایت نکنند، کاری از پیش نخواهد رفت.

وی با نوید این‌که اتفاقات خوبی در شاهرود و میامی رخ‌داده که همه به برکت انسجام و وحدت بین مردم و مسئولان به وجود آمده است، گفت: معتقد هستیم باید مدیریت جهادی دهه ۶۰ را بافکر و فناوری دهه ۹۰ درهم آمیخت تا بتوان کار‌های عظیمی را در سطح شاهرود مانند فرودگاه، شرکت سیمان، دانشگاه‌ها و ... که در دهه ۶۰ و ۷۰ شاهد آن‌ها بودیم، بازهم رخ دهد.

نماینده مردم شاهرود و میامی گفت: پیشرفت‌های گذشته شاهرود از انسجام بین مردم و مسئولان به‌دست‌آمده است، لیکن باید مراقب بود که برخی ما را به حاشیه نرانند که در این زمینه، رسانه‌ها نقش مهمی دارند تا دعوا‌ها در داخل خانواده حل شود، حال اگر می‌خواهیم کاری را برای نظام و مردم صورت دهیم، باید انقلابی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار