نصب پلاک افتخار بر سردر منازل شهدا در شهرستان شوش

آیین نصب نخستین پلاک افتخار بر سردر منازل شهدا در شهرستان شوش برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 10February 2018

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، آیین نصب نخستین پلاک افتخار بر سردر منزل سردار سرلشکر شهید «حسن درویش» برگزار شد. 

«یوسف زمانی اصل» شهردار شوش امروز در مراسم نصب اولین پلاک، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، عزت، امنیت، استقلال و اقتدار روزافزون کشور را مرهون خون شهدا، ایثار، رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام و انقلاب می‌دانیم و معتقدیم این حرکت فرهنگی، کوچک‌ترین قدمی بود که می‌توانستیم برای ترویج فرهنگ شهادت برداریم.

نصب پلاک افتخار روی سر در منازل شهدا در شهرستان شوش

شهردار شوش ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، همواره برای همه آموزنده و وظیفه ای دینی است.

زمانی‌اصل با بیان اینکه نصب پلاک افتخار بر سر در منازل شهدا در سه مرحله انجام خواهد شد، افزود: در نخستین گام نصب تعداد 100 پلاک افتخار از دهه مبارک فجر آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این طرح شامل طراحی و نصب تصویر، عنوان، تاریخ تولد، محل و تاریخ شهادت است که در قالب طرح پلاک افتخار اجرا می‌شود.

شهردار شوش همچنین از نصب تندیس سردار سرلشکر شهید حسن درویش در ورودی شهر شوش همچنین 55 تندیس دیگر با عنوان مادران آسمانی به منظور تجلیل از مادران شهدا خبر داد.

سردار سرلشکر شهیدحسن درویش متولد سال 1341 در شهرستان شوش دانیال (ع) است که در دوران دفاع مقدس، ‌ فرماندهی تیپ 15 امام حسن مجتبی (ع)، جانشین فرماندهی محور عملیاتی شوش و فرماندهی تیپ 17 علی ابن ابیطالب (ع) را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار