فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

شهیدان حجت را بر تمام مردم و مسئولان تمام کردند

سردار «حسن حسن‌زاده» با اشاره به این‌که شهیدان حجت را بر تمام مردم و مسئولان تمام کردند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور در مراسم شهدا مرحله دیگری از عملیات «الی بیت‌المقدس» است.
کد خبر: ۲۷۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ - 09February 2018

حضور در مراسم شهدا، مرحله دیگری از عملیات « الی بیت المقدس»

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، مراسم سی و سومین سالگرد شهادت طلبه بسیجی شهید «حسین خرمیان» با حضور سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار حسن‌زاده در این مراسم اظهار داشت: عملیات «والفجر ۸» ویژگی‌های عجیبی دارد که بدون ایمان و قوت عمل شهدایی مثل شهید خرمیان امکان اجرا نداشت.

وی افزود: امروز در عرصه هسته‌ای و پزشکی اتفاقاتی رخ داده است که به گفته رهبری این دستاورد‌های بزرگ برکت انقلاب اسلامی است.

سردار حسن‌زاده با بیان این‌که به واسطه رشادت و فداکاری شهدا اتفاقی در دنیا افتاد که به عنوان فرهنگ مقاومت و ایستادگی از آن یاد می‌شود، افزود: سایه جنگ را شهیدان با خون خود و تروبج فرهنگ مقاومت و ابستادگی از سر ملت ایران برداشتند و با خدای خود معامله کردند که ثمره دفاع مقدس، امروز در سوریه و عراق و لبنان و... قابل مشاهده است که این‌ها به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

وی با اشاره به این‌که شهیدان حجت را بر تمام مردم و مسئولان تمام کردند، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور در مراسم شهدا مرحله دیگری از عملیات «الی بیت‌المقدس» است.

خاطرنشان می‌شود، طلبه شهید «حسین خرمیان» در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه سال ۶۴ در عملیات «والفجر ۸» بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار