سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی:

رهگیری پهپاد ایرانی در سوریه/ جنگنده رژیم صهیونیستی سقوط کرد+ تصویر

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد یک جنگنده این رژیم، بعد از بمباران مواضع ارتش سوریه در نزدیکی «الجلیل» در جولان سقوط کرده است.
کد خبر: ۲۷۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ - 10February 2018

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شده یک فروند پهپاد ایرانی را در سوریه رهگیری کرده و به مواضعی در داخل سوریه حمله کرده است. منابع ایرانی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین سقوط یک فروند جنگنده اف‌۱۶ این رژیم در فلسطین اشغالی را در خلال انجام عملیات در سوریه تأیید کرده است. رژیم صهیونیستی مدعی شده که خلبان‌های این جنگند‌ه ایجکت کرده و به سلامت فرود آمده‌اند.

خبرگزاری دولتی سوری ـ سانا ـ سه روز پیش اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نقاطی را در اطراف دمشق هدف حمله موشکی قرار داده‌اند. سوریه همچنین اعلام کرد واحد‌های پدافند هوایی این کشور موفق شده‌اند یک هواپیمای جنگنده رژیم صهیونیستی را سرنگون کنند.

دولت سوریه بار‌ها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه همچنین تاکنون بار‌ها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.

جنگنده رژیم صهیونیستی سقوط کرد/ رهگیری پهپاد ایرانی در سوریه

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار