وصیت‌نامه شهید حجت‌الله بارانی/ اگر شهید شدم سلام مرا به امام امت برسانید

شهید بارانی در وصیت‌نامه خود آورده است: «اگر شهید شدم سلام مرا به امام امت برسانید و بگویید که شهادت را با جان و دل خرید، بگویید جان بی‌ارزش خود را در این راه آبیاری کرد.»
کد خبر: ۲۷۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ - 10February 2018

وصیت‌نامه شهید حجت‌الله بارانی/ اگر شهید شدم سلام مرا به امام امت برسانیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حجت‌الله بارانی» سال ۱۳۱۶ در اندیمشک چشم به جهان گشود. وی در جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«با سلام به امام امت و شهیدان راه کربلای ایران زمین و ملت همیشه بیدار. اینجانب حجت‌الله بارانی متولد ۱۳۱۶ ساکن اندیمشک عضو جهادسازندگی می‌باشم حال در جبهه حق علیه باطل به مبارزه با کفار هستم. این را هم باید عرض کنم که من داوطلبانه به جبهه می‌روم و جان، مال و زندگی را فدای خدا و امام و این امت همیشه در صحنه می‌کنم.

اگر شهید شدم سلام مرا به امام امت برسانید و بگویید که شهادت را با جان و دل خرید، بگویید جان بی‌ارزش خود را در این راه آبیاری کرد.

بگویید که بعد از جان خود حاضرم که شش فرزند کوچک و بزرگ خود را فدای این اسلام گرامی و این آب و خاک پاک کنم من افتخار می‌کنم که شهادت این گوهر الهی نصیبم می‌گردد.

به گفته امام شهادت بزرگ است من اگر لیاقت آن را داشته باشم. پیام دارم به ملت رزمنده و کوبنده که تا آخرین نفس با این مزدوران از خدا بی‌خبر که در داخل کشور و خارج از کشور که همان صدامیان‌اند بجنگید و ریشه آنان را از روی زمین بردارید.

امیدوارم که پیروزی با ما باشد. ان‌شاءالله»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار