کوهساری به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری نشست اندیشه‌ورز در جهت اجرایی شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری نشست اندیشه‌ورز با هدف برگزاری نشست‌های دانشجویی در راستای تحقق زمینه‌های مناسب جهت اجرایی شدن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ - 10February 2018

برگزاری نشست اندیشه‌ورز در جهت اجرایی شدن آرمان‌های گفتمان انقلاب اسلامیزهرا کوهساری، معاون فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در خصوص ترسیم مصادیق تربیتی و پرورشی پیرامون نقش نشست‌های اندیشه‌ورزان دانشگاهی نسبت به تربیت جوان مومن انقلابی با رویکرد ترویج فرهنگ ناب ایثار و مجاهدت تاکید کرد.

کوهساری خاطرنشان کرد: این طرح در جهت اصلاح سبک زندگی دانشگاهیان و آحاد جامعه مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و مبانی دفاع مقدس اجرا می‌شود، چرا که قشر پویایی دانشجو در خصوص تبیین آسیب‌ها و تمهیدات موجود و چگونگی بهره مندی از ذخایر معنوی و ارزشمند مبتنی بر ادبیات پایداری قلم فرسایی کرده و از این باب مقالات متعدد و پژوهش‌های علمی در حوزه سبک زندگی جهادی ارائه خواهد کرد.

وی افزود: این طرح سه شنبه ۲۴ بهمن ماه و همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌های تهران و در چند دوره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار