فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری کنگره ملی شهدا با شعار «تقریب و وحدت» در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کنگره ملی شهدا روز ۲۴ بهمن ماه در استان سیستان و بلوچستان با شعار «تقریب و وحدت» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ - 10February 2018

کنگره ملی شهدا با شعار «تقریب و وحدت» در سیستان و بلوچستان برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری در زاهدان اظهار داشت: کنگره ملی شهدا ۲۴ بهمن ماه با شعار تقریب و وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: شهدایی که در این استان آرمیدند و یا خانواده‌های معظم آن‌ها ساکن این استان هستند 2 هزار و 58 شهید عزیز هستند، از این تعداد 494 شهید متعلق به ارتش، 786 شهید متعلق به سپاه و بسیج، 466 شهید متعلق به نیروی انتظامی و 312 شهید مردمی هستند.

سردار معروفی افزود: از تعداد 2 هزار و 58 شهید، 934 شهید متعلق به دفاع مقدس، 206 شهید در مقابله با ضد انقلاب، 752 شهید در درگیری با اشرار، 157 شهید در سایر موارد و 9 شهید مدافع حرم هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان متذکر شد:  ۳۲۵ برنامه زیرمجموعه کنگره شهدا در نظر گرفته شده که تاکنون برگزار شده است.

وی متذکر شد: کم سن‌ترین شهید سیستان و بلوچستان سبیل اخلاقی که 11 سال و 10 ماه سن داشت و مسن‌ترین شهیدرضا زرگران است که شغل آزاد داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها