یادادشت/ هاشمی‌زاده

۲۲ بهمن تجلی حضور عاشقانه مردم در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب

جهانیان هر ساله شاهد حضور باشکوه و مقتدرانه مردم در راهپیمایی گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستند، حضوری که حول محور بیعت با امام و رهبری و تاکید بر استمرار یافتن راه و روش شهدا جلوه می‌کند.
کد خبر: ۲۷۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 11February 2018

22بهمن تجلی حضور عاشقانه مردم در صحنه دفاع از اسلام و ارزشهاستبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مردم ایران همیشه در صحنه اند و هر وقت دشمنان دندان تیز کرده و در پی تفرقه ملت و رخنه در این کشور باشند مردم سیلی محکم تری به صورت یاوه‌گویان می زنند و این بار هم دشمنان ناامید خواهند شد.

مردم ایران سالهاست که تحریم و فشار اقتصادی را تحمل کرده اند و سر در برابر دشمنان خم نکرده اند و استکبار جهانی را بزرگترین دشمن نه تنها ایران، که دشمن بشریت می دانند و در هر جای دنیا که لازم باشد در برابر دشمنان، با ایمان انقلابی و روحیه‌ای جهادی می ایستند. مردمی که شعار «هیهات منا الذله» با گوشت و خون آنها عجین شده است.

«حسین حسین شعارشان و شهادت افتخارشان» است. مردمی که بارها به این شعار خود جامعه عمل پوشانده‌اند و برای استقلال و آزادی خود همواره خون فرزندان خود را تقدیم اسلام و آرمان های انسانی کرده اند و در هر شرایط و تهدیدی در زیر موشک و بمباران، در سرما و گرما در سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده اند و هرگز از پای ننشسته اند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی ) در دیدار اخیر فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش فرمودند: «انقلابیون امروز، ایستاده‌تر و آگاه‌تر و بصیرتر از انقلابیون روزهای اول انقلاب هستند و بر همین اساس، انقلاب پیش رفته و تکامل یافته است». 

امروز به فرموده رهبر مجاهد و فرزانه مان حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظهل العالی) انقلابیون  امروز آگاهانه تر و با بصیرتی بیشتر از جوانان زمان انقلاب در صحنه آماده اند،جوانانی که برای احیای اسلام و ارزشها حد و مرز نمی شناسند و از جان خود می گذرند. انقلابی که زمینه بیداری مردم عصر حاضر شده است و استکبار جهانی بار دیگر با شعارهای انقلابی مردم ما مواجه و مایوس تر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار