رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

انقلاب اسلامی عامل شکل‌گیری بیداری اسلامی در جهان اسلام است/ رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در انقلاب داشتند

«عبدالله جعفری» با اشاره به این‌که بعد از پیروزی انقلاب ایران، بیداری اسلامی در همه جای جهان اسلام شکل گرفته است، گفت: امروز انقلاب اسلامی تبدیل به یک فرهنگ سیاسی و اصل اساسی در منطقه و جهان شده است و این از برکات جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ - 10February 2018

انقلاب اسلامی یک اصل اساسی در منطقه و جهان است/ رسانه ها نقش تعیین کننده ای در انقلاب اسلامی داشتندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «عبدالله جعفری» رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان، امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که بعد از پیروزی انقلاب ایران، بیداری اسلامی در همه جای جهان اسلام شکل گرفته است، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی تبدیل به یک فرهنگ سیاسی و اصل اساسی در منطقه و جهان شده است و این از برکات جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران به واقع ابهت غرب و شرق را شکست، افزود: انقلاب اسلامی همه معادلات جهانی که دولت‌های استکباری طرح‌ریزی کرده بودند را به هم زد و رویش یک حرکت مردمی را به نمایش گذاشت.

جعفری با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر قدرت الهی و سیل خروشان مردم در برابر رژیم طاغوتی و دیکتاتور پهلوی ایستاد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی، اثبات کرد که می‌شود با اراده و وحدت و حضور فعال مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، در برابر طاغوت‌ها و قدرت‌های استکباری ایستادگی کرد.

وی به نقش رسانه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بررسی نقش رسانه‌هایی چون نوارهای کاست، مساجد و اعلامیه‌ها در انقلاب اسلامی ایران، نشان داد که این رسانه‌ها گرچه ابزارهایی کوچک در قیاس با رسانه‌های مدرنی چون سینما، تلویزیون یا مطبوعات بودند، اما تأثیری تعیین‌‌ کننده در انقلاب اسلامی داشتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به این‌که توکل به قدرت الهی و تکیه بر نیروی مردمی بود که موجب شد تا صدای امام به گوش آزادی خواهان برسد و رژیم پهلوی که انواع ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی را در اختیار داشت را سرنگون کند، گفت: مبارزه با دشمن از همان نخستین روز انقلاب آغاز شد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی، ایران را به یک کشور مستقل تبدیل کرد، افزود: قدرت‌های استکباری به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند.

جعفری با اشاره به این‌که مردم در راهپیمایی 22 بهمن دوباره قدرت این نظام و انقلاب را به رخ جهانیان خواهند کشید، گفت: اصحاب رسانه نیز در این راهپیمایی حضور فعالی خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار