معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد؛

پخش مستند زندگی 6 روحانی مستقر در روستاهای مازندران از سیمای سراسری

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: زندگی 6 روحانی مستقر در روستاهای مازندران برای پخش از شبکه اول سیما مستند‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 10February 2018

پخش مستند زندگی 6 روحانی مستقر در روستاهای مازندران از سیمای سراسریبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «داوود عزتی» معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی امروز در جلسه طرح و برنامه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه حضور روحانیون در روستا‌ها با عنوان «روحانیون‌مستقر» با کارکرد‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی انجام می‌شود، اظهار داشت: «روحانیون‌ مستقر» با مدیریت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری مسؤولان محلی در روستا‌ها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه تعداد 6 روحانی در روستا‌های شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی مستقر هستند و در قالب آیین‌نامه‌ها به انجام وظیفه می‌پردازند، افزود: جلسات منظم ماهانه و بررسی عملکرد‌ها و ارائه برنامه‌های مختلف و آموزش دینی و قرآنی اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از تهیه فیلم‌مستند زندگی روحانی مستقر روستای «کلیج‌خیل» شهرستان سوادکوه‌شمالی خبر‌ داد و خاطر‌نشان کرد: مستند‌سازی از زندگی و فعالیت‌های دینی، فرهنگی و تبلیغی حجت‌الاسلام رضا راهدار روحانی مستقر روستای کلیج‌خیل به مدت 4 روز، انجام‌شد.

عزتی با قدردانی از همکاری شورای اسلامی و دهیار، پایگاه بسیج، هیأت‌امنای مسجد جامع و مردم روستای کلیج‌خیل برای تهیه مستند زندگی روحانی مستقر، عنوان کرد: مستند‌سازی از زندگی 6 روحانی مستقر ادارات تبلیغات اسلامی استان مازندران در نظر‌ گرفته‌ شد که یک سهمیه آن برای شهرستان سوادکوه‌شمالی است.

وی با بیان اینکه مستند‌سازی از زندگی روحانی مستقر به مدت 30 دقیقه از شبکه اول سیما پخش می‌شود، گفت: در برنامه مستند، فعالیت‌های قرآنی، دیدار با خانواده ایثار‌گران، برنامه‌های ورزشی، سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار