وصیت‌نامه شهید غلامحسین شعبانی/ لحظه‌ای از انقلاب غافل نشوید

شهید شعبانی در وصیت‌نامه خود آورده است: «از خانواده خویش می‌خواهم که راه من و راه حق را در پیش بگیرند و لحظه‌ای از انقلاب غافل نباشند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.»
کد خبر: ۲۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰ - 20March 2018

وصیت‌نامه شهید غلامحسین شعبانی/ لحظه‌ای از انقلاب غافل نشوید

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «غلامحسین شعبانی» سال ۱۳۲۸ در اندیمشک چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۶ تیر ۱۳۶۱ طی عملیات رمضان در شلمچه مفقودالاثر شده و بعد از گذشت ۱۴ سال، در تاریخ ۲ آبان ۱۳۷۵ پس از تفحص در گلزار شهدای اندیمشک به خاک سپرده شد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«با درود بر پیامبران و امامان و سلام به رهبر کبیر انقلاب و درود بر شهیدان راه حق که با خون خویش نهال انقلاب را آبیاری کردند و با سلام و درد به خانواده شهدا و ملت شهید پرور ایران و ملت عزیز شهید پرور، همانطور که امام می‌فرماید بر ما تکلیف است که به جبهه جنگ برویم و از حریم این مملکت اسلامی دفاع کنیم تا کافران نتوانند بر خاک کشور اسلامیمان تجاوز کنند. ما که دیگر در این جهان نیستیم از جوانان عزیز تقاضا داریم که تداوم بخش راه شهدا و برای مستحکم ساختن انقلاب کوشا باشند؛ و هیچگاه امام امت را تنها نگذارند و از خانواده خویش می‌خواهم که راه من و راه حق را در پیش بگیرند و لحظه‌ای از انقلاب غافل نباشند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

در ضمن مقداری بدهکاری دارم که آن را هر طور شده به صاحبانشان بپردازید و مقداری از مردم پول طلب دارم که برایشان کار کرده‌ام و نیمه کاره مانده است و هر چقدر که در مقابل کار دادند بگیرید و کم یا زیاد نکنید.

به کلیه دوستان، فامیل و آشنایان سلام می‌رسانم و اگر از من ناراحتی دیده‌اند مرا ببخشند و به پدر زنم سفارش می‌کنم که در نبودن من از زن و فرزندانم مراقبت کند و نگذارد دلتنگی بکشند.

والسلام با آرزوی پیروزی و طول عمر برای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی.

۱۰/۲/۶۱ غلامحسین شعبانی»

انتهای پیام/ ۱۸۱

نظر شما
پربیننده ها