دیدار مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با جانباز «عطاالله یوری» در گرگان

به مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر جمعی از اعضای شورای روستای سرکلاته شهرستان کردکوی به همراه مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان با جانباز «عطاالله یوری» دیدار کردند.
کد خبر: ۲۷۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ - 10February 2018

دیدار مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با جانباز به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، به مناسبت گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و تکریم جانبازان و ایثارگران دوران انقلاب و دفاع مقدس، جلسه تکریم و تجلیل از جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس «عطاالله یوری» به همت پایگاه بسیج شهید بهشتی روستای سرکلاته کردکوی و با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستا و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، برگزار شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام «حسین الوند» مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، با قرائت بخشی از وصیتنامه شهیدان «توفیق یوری» و «عباسعلی لیاقی» از شهدای روستای سرکلاته، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان ایرانی، حضور چشمگیر و پر رنگی در دوران دفاع مقدس داشتند و بدون هیچ هراسی در برابر رژیم تا بن دندان مسلح بعثی ایستادند و جان خویش را تقدیم انقلاب و اسلام و میهن کردند.

جانباز «عطا‌الله یوری» نیز با ذکر این مطلب که اولین بار در سال 62 و در سن 14 سالگی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد، به بیان خاطراتی از حضور خود در جبهه پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها