همسر شهید زنده لرستانی:

«سید نورخدا» در قلب مردم ایران جای دارد و افتخار ملت است

«کبری حافظی» گفت: ملت ایران دوستدار سید هستند، چرا که «سیدنورخدا» افتخار ملت ایران است.
کد خبر: ۲۷۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ - 10February 2018

سیدنورخدا افتخار ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «کبری حافظی» همسر شهید زنده «سید نورخدا موسوی» صبح امروز (شنبه) در دیدار با کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سیدنورخدا در قلب مردم ایران جای دارد و مردم همیشه به سید نورخدا، من و فرزندان‌مان لطف داشته‌اند و به‌صورت حضوری و یا در شبکه‌های اجتماعی سلام و ارادت خود را به سید عرضه می‌کنند.

همسر جانباز 100 درصد لرستانی افزود: گذشته از وظیفه همسری، عشق و علاقه‌ام نسبت «سید نورخدا»، من امانت‌دار ملت ایران هستم چرا که «سید نورخدا» افتخار این ملت است.

کبری حافظی تأکید کرد: درب خانه سید شبانه‌روزی به‌روی دوستدارن ولایت باز است و همه روزه از راه‌های دور نزدیک، قشر‌های مختلف، از پیر تا جوان برای دیدار با سید و تجدید میثاق با شهدا به منزل شهید ما می‌آیند.

وی در پایان از ملت شهیدپرور و انقلابی ایران خواست که با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر ولایت‌مداری خود را به دشمنان نشان دهند و بگویند ما همه رهرو راه امام راحل (ره) و سیدنورخدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار