نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

عمل به سخنان امام و رهبری از راه‌های حفظ و تداوم انقلاب است

آیت الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: ما باید برای حفظ نظام و انقلاب وحدت داشته باشیم و یکی از راه‌های حفظ تداوم انقلاب، عمل و اجرا کردن سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۲۷۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 10February 2018

عمل کردن به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری از راههای حفظ و تداوم  انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عملیات «والفجر ۸» سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به همراه «احمدهمتی» نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ایثارگران و رزمندگان عملیات «والفجر ۸» با آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار و گقت‌وگو کردند.

آیت‌الله شاهچراغی طی سخنانی در این دیدار، با بیان این که دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را از جهت نظامی بیمه کرد، اظهار داشت: ملت ایران روزی شادتر از ۲۲ بهمن در تاریخ کشور نخواهند داشت و همه‌ ما با حضور در راهپیمایی، پاسخی دندان‌شکن به رویا‌های شیطانی دشمنان خواهیم داد و به دشمنان خواهیم فهماند که با تمام وجود، پای نظام ایستاده و پشتیبان مقام معظم رهبری هستیم و هیچ‌گاه شهدا و امام راحل را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر، دشمن با استفاده از دین، امنیت، وحدت و... وارد عرصه جنگ شده است و ملت ایران امروز، وارد مبارزه با جنگ نرم دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی شده است.

آیت‌الله شاهچراغی در خصوص راه‌های تداوم انقلاب بیان داشت: ما باید برای حفظ نظام و انقلاب وحدت داشته باشیم و یکی از راه‌های حفظ تداوم انقلاب، عمل و اجرا کردن سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این که ما باید حافظ انقلاب باشیم، ادامه داد: ما نباید انقلاب، دفاع مقدس، شهدا و خانواده‌های شهدا را فراموش نکنیم و خاطرات رزمندگان و ایثارگران را مستند و مکتوب کرده و به نسل‌های آتی جامعه انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار