برگزاری یادواره شهید شهریاری برای نخبگان مناطق محروم

مسئول قرارگاه جهادی انصارالرسول (ص) از برگزاری یادواره شهید شهریاری برای نخبگان و افراد با استعداد مناطق محروم سه استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹ - 04September 2013

برگزاری یادواره شهید شهریاری برای نخبگان مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی ایمانی مسئول قرارگاه جهادی انصارالرسول (ص)  گفت: به همت قرارگاه جهادی انصارالرسول (ص)  نوجوانان نخبه و با استعداد مناطق محروم سه استان تهران، بوشهر و سیستان و بلوچستان از هشتم تا 22 شهریور در دانشگاه تهران و زیر نظر اساتید مجرب و پیشکسوت در کلاس های  کنکوری که به یادواره شهید شهریاری نام گذاری شده شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه چهل برادر نخبه رشته های ریاضی و علوم تجربی در این یادواره شرکت می کنند، افزود: افراد شرکت کننده در یادواره شهید شهریاری از سالهای گذشته توسط گروههای جهادی اعزامی به مناطق محروم شناسایی شده اند و هم اکنون برای پیشرفت بیشتر آنها در زمینه علم آموزی برنامه هایی در حال اجراست.

مسئول قرارگاه جهادی انصارالرسول (ص) با اشاره به اینکه برادران شرکت کننده در یادواره شهید شهریاری با لباس های مناطق بومی و محلی خود به گذراندن این دوره آموزشی در دانشگاه تهران مشغول هستند، اظهار کرد: برادران حاضر در این یادواره شامل بیست جوان اهل تسنن و بیست جوان شیعی هستند.

ایمانی با بیان اینکه این نوجوانان نخبه و با استعداد سفیران علمی و فرهنگی گروههای جهادی در مناطق محروم هستند عنوان کرد: با تلاش های انجام شده در سالیان اخیر مسئولان قرارگاه جهادی انصارالرسول (ص) انتظار رتبه زیر هزار را از تمامی جوانان شرکت کننده در این یادواره دارند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان سازمانهای بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین برخی از اعضای شورای شهر تهران قرار است طی روزهای آینده از روند برنامه های آموزشی یادواره شهید شهریاری بازدید کنند.

نظر شما
پربیننده ها