رونمایی از تیزر فیلم سینمایی «محمود» در خوزستان

فیلم سینمایی «محمود» قصه شهید مدافع حرم خوزستانی را روایت می‌کند که تیزر این فیلم در اهواز رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ - 11February 2018

رونمایی از تیزر فیلم سینمایی «محمود» در خوزستانبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، فیلم سینمایی «محمود» به کارگردانی «علی زهیری» قصه شهید مدافع حرم خوزستانی را روایت می‌کند که علیرغم تمام مشکلات خود پا روی آرما‌ن‌ها و اعتقادات خود نگذاشت و به جنگ تکفیری‌ها رفت.

از تیزر این فیلم در آستانه دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید «محمود مراد اسکندری» از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا رونمایی شد.

شهید «محمود مراداسکندری» از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه فرزند احمد است که در تاریخ سوم فروردین ماه سال 1366 دیده به جهان گشود.

این جوان اهوازی پس از هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال 1394 به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به ویژه روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی خلیلی‌بلوطکی»، شهید «علی‌ حسینی‌کاهکش»، شهید «رضا عادلی کردزنگنه» و شهید «داوود نریمیسا» به شهادت رسید.

شهید مراداسکندری در سن 28 سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در قطعه یک گلزار شهدای اهواز در کنار عموی بزرگوارش شهید محمود مراداسکندری آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها