رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران مراسم 22 بهمن در اهواز خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در پایان راهپیمایی مردم اهواز در روز ۲۲ بهمن ماه جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ - 11February 2018

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران مراسم 22 بهمن در اهواز خواهد بودبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام سید «لطف‌الله سپهر» در جمع رسانه ها با تبریک سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم خوزستان در استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ویژه و ارزنده‌ای را ایفا کرده‌اند و در روز ٢٢ بهمن ماه نیز با حضور پرشور خود در این راهپیمایی با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم انقلابی خوزستان باید در راهپیمایی امسال حرکتی نو و خیره کننده داشته باشند و توطئه دشمنان این انقلاب را در نطفه از بین ببرند.

حجت‌الاسلام سپهر عنوان کرد: حضور مردم استان در این راهپیمایی یک تکلیف شرعی، انقلابی و دینی است، به همین خاطر از مردم شریف استان دعوت می‌کنیم تا در این راهپیمایی به همراه خانواده خود حاضر شوند و هر شهروند یک رسانه برای انعکاس این حرکت بزرگ باشد.

وی افزود: مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه سال جاری در اهواز از میدان مولوی در منطقه امانیه، پل نادری، خیابان سلمان فارسی و در انتها، چهار راه آبادان تعیین شده است. این راهپیمایی در ساعت ۹:۳۰ صبح همان روز آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: یادگار هشت سال دفاع مقدس، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان راهپیمایی مردم اهواز در روز ۲۲ بهمن ماه، در محل چهار راه آبادان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها