دبیر شورای نخبگان لبنان مطرح کرد؛

حکومت اسلامی ایران نماینده اسلام ناب محمدی/ راه مقابله با جریان‌های تکفیری ایجاد وحدت میان امت اسلامی است

شیخ هشام عبدالرزاق با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی ایران نماینده اسلام ناب محمدی در منطقه است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشور‌های بزرگ منطقه به شمار می‌رود که هم و غم آن حمایت از ملت فلسطین است.
کد خبر: ۲۷۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱ - 11February 2018

حکومت اسلامی ایران نماینده اسلام ناب محمدی/ راه مقابله با جریان‌های تکفیری ایجاد وحدت میان امت اسلامی استشیخ هشام عبدالرزاق دبیر شورای نخبگان لبنان درگفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، با اشاره به نقش ایران در مقابله با جریان تکفیری که منطقه را با حمایت قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به آشوب کشیده بود، اظهار داشت: پیروزی ایران در انقلاب اسلامی موجب شکل‌گیری حکومت اسلامی در منطقه شد و در واقع این حکومت نماینده اسلام ناب محمدی است که کشور‌های اسلامی از تجربه این حکومت استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از کشور‌های بزرگ منطقه به شمار می‌رود که هم و غم آن حمایت از ملت فلسطین است.

رئیس شورای نخبگان لبنان ضمن قدردانی از نقش تاثیرگذار ایران در حمایت از انتفاضه ملت فلسطین بیان داشت: ایران اسلامی از گروه‌ها و جریان‌های مقاومت در راستای پیروزی فلسطینی‌ها حمایت می‌کند؛ چراکه طبق فرمان خدا دفاع از مستضعفین و مقدسات اسلامی واجب شرعی است. امیدوام ارتش‌های منطقه به سمت کمک برای پیروزی فلسطین گام بردارند تا فلسطین پیروز شود.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چگونه باید با تفکراتی که تلاش دارند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود مبارزه کرد، گفت: با وحدت کلمه، توکل بر خدا و یاری جستن از تعالیم و سنت‌های الهی می‌توان با تفکرات تکفیری که تلاش می‌کنند موضوع فلسیطن از متن به حاشیه رود، مبارزه کرد.

هشام عبدالرزاق در پایان خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید با تلاش‌های شبانه‌روزی خود صفوف دشمن را متزلزل کرده و با دعا، اموال و سلاح با افکاری که موجب فراموشی مسئله فلسطین می‌شوند، مبارزه کرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار