بسیج برای تأمین امنیت راهپیمایی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی ایستاده است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آمادگی بسیج برای تأمین امنیت مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ - 10February 2018

بسیج برای تأمین امنیت راهپیمایی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی ایستاده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگویی درباره برنامه‌های سازمان بسیج در روز 22 بهمن اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلفی مأموریت دارد، اقدامات گسترده‌ای را در سراسر کشور انجام داده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ملت حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت، ادامه داد: ما با برنامه ریزی و هماهنگی با شورای تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌ها به ویژه بخش‌های مردم نهاد برنامه‌های متنوعی را برای یوم‌الله 22بهمن در نظر گرفته و اجرایی کردیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم در جشن پاسداری از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی توفیق در کنار مردم بودن برای فداکاری را داشته باشیم.

فضلی ادامه داد:  محور این برنامه‌ها با معاونت فرهنگی سازمان بسیج است و با هماهنگی ستاد دهه فجر و شورای تبلیغات در حال اجراست.

جانشین رئیس سازمان بسیج درباره این موضوع که آیا از بسیج برای برقراری امنیت راهپیمایی 22 بهمن دعوت شده، گفت: مسئولیت برقراری امنیت با دستگاه‌های امنیتی چون نیروی انتظامی است، اما ما نیز که در سراسر کشور مسئولیت داریم در کنار برادرانمان خواهیم ایستاد و در هرجایی که نیاز باشد برای تأمین امنیت مجاهدت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در برخی سال‌ها چون سال 88 که فتنه عمیق و بزرگی در جریان بود و در کشور دغدغه امنیتی وجود داشت، گفت: در آن زمان ما با سرعت و همکاری نیروی انتظامی و سپاه امنیت مثال زدنی را برای ملت به ارمغان آوردیم؛ البته در این زمان درگیری‌های فیزیکی هم وجود داشت که ما ابایی از آن نداشتیم.

فضلی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ما برای تأمین امنیت از مرزها تا مرکز کشور و در همه استان‌ها آمادگی داریم و این ظرفیت فراهم است؛ در تأمین امنیت هر آنچه که شورای امنیت کشور مصوب کند به صورت صد در صد اجرایی می‌کنیم.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار