تولیت آستان قدس رضوی مطرح کرد:

حمایت از گروه‌های جهادی در دستور کار آستان قدس رضوی است

سید ابراهیم رئیسی گفت: حمایت از گروه‌های جهادی در دستور کار آستان قدس رضوی است و از بسیج دانشجویی برای خدمت به محرومان پشتیبانی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ - 10February 2018

حمایت از گروه‌های جهادی در دستور کار آستان قدس رضوی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته و خادم یاران آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته صدها گروه جهادی در نقاط مختلف خدمت کردند، اظهار داشت: حمایت از گروه‌های جهادی در دستور کار آستان قدس رضوی است و از بسیج دانشجویی برای خدمت به محرومان پشتیبانی می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای کمک به مناطق محروم از گروه‌های جهادی حمایت لازم را صورت می‌دهیم، افزود: آرمان‌های ملت ایران دست یافتنی است و بسیاری از کارهای علمی در اروپا را ایرانیان انجام می‌دهند.‌

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه گام‌های ماندگاری در راستای محرومان و رفع مشکلات مردم برداشته شده است، گفت: متن امروز نیاز مردم، خواست انقلاب و نظام اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و مسئولان باید با درک مسئولیت خود در راستای پیشرفت کشور تلاش کرده و گام بردارند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: فقر و فساد زیبنده نظامی اسلامی نبوده و نیست و انقلاب اسلامی ثابت کرد علم، ایمان، معنویت و سیاست نگاه به داخل و توجه به محرومان در جهان با یکدیگر قابل جمع است و این دیدگاه که باید بین علم و ایمان یکی را برگزید ،باوری نادرست است.

وی گفت: محوری‌ترین موضوع کشور تولید سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال و نهادینه کردن الگوی مصرف است. 

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: دستاوردهای زیادی را در حوزه‌های سیاسی و منطقه‌ای کسب کرده‌ایم که نباید بی‌انصافی کنیم و وجود نیروهای انسانی کارآمد و منابع غنی، راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور است به شرط اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت با دیگر بخشهای کشور حفظ شود.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اگر پیشرفت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آوردیم را با نگاه منصفانه بنگریم برکسی پوشیده نیست که تاکنون گام‌های زیادی برداشته شده است.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی به دست آوردیم اما هنوز  با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: سلامت مهمترین محور هر منطقه‌ای است و سلامت را باید در آب و هوافضا و تغذیه دنبال کرد و باید بیماری‌های صعب العلاج را کاهش داد.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: کشور ایران منابع خدادای و غنی زیادی دارد که عنایت خداوند بوده و باید برای افزایش بهره‌وری و استفاده درست از این منابع گام برداریم.

وی با بیان اینکه ایران دارای نیروهای کارآمد و جوانی است که به برکت انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی پرورش یافتند، گفت: علم، اقتصاد و سیاست سه ضلع مثلث است که کشور را توانمند می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه باید افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی نبودند بررسی و مطالعه‌ای نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشند، افزود: باید آمار دانشجویان،اساتید و فرهیختگان را پیش از انقلاب و پس از انقلاب بررسی کرد.

نماینده  مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید مطالعه‌ای نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشیم، گفت: داشته‌های ارزشمندی داریم اما در کنار آن باید خوب بنگریم که آنچه در شأن مردم است در وضعیت موجود مهیا است یا نه؟

وی افزود: دستاوردهای زیادی را در حوزه‌های سیاسی و منطقه‌ای کسب کرده‌ایم که نباید بی‌انصافی کنیم و وجود نیروهای انسانی کارآمد و منابع غنی، راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور است به شرط اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت با دیگر بخش های کشور حفظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: با باور به توانمندی جوانمان شکست داعش را رقم زدیم و خراسان جنوبی نیز با وجود قرار گرفتن در نقطه مرزی خوشبختانه کمترین میزان جرم را دارا بوده که این امر حاصل کار خوب نیروهای نظامی و انتظامی است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: باید با انسجام ملی در راستای پیشرفت کشور تلاش کرده و نباید موضوعات حاشیه‌ای متن شود چون بدترین کار این است حاشیه متن شود و هیچ کاری به اهمیت گره‌گشایی از کار مردم نیست.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار