بیست و دوم بهمن تماشایی-11/

غیب‌پرور: توان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و کوتاه‌ نمی‌آییم

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید آب پاکی را بر دست دشمنان این انقلاب و مردم ریخت زیرا موضوع دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و نمی‌توان درباره آن کوتاه آمد.
کد خبر: ۲۷۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ - 11February 2018

توان دفاعی قابل مذاکره نیست و کوتاه‌ نمی‌آییمسردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز اظهار داشت: مردم این انقلاب را می‌خواهند چون انقلاب برای مردم است؛ در واقع شهدایی که تقدیم این انقلاب شد برای همین مردم است. علاوه بر این رهبری هم که خدا برای ما قرار داده در دل این مردم قرار دارد، اما باید به یک نکته هم دقت کنیم و آن اینکه حضور پرشور مردم به معنای تایید عملکرد برخی مسئولین نیست.

وی افزود: لذا مسئولین باید این حضور را ببینند و عزم خود را جزم کنند تا مشکلات مردم را رفع کنند؛ این مردم خوب و بی‌ریا که همیشه پای کار هستند، استحقاق همه‌گونه خدمت را دارند؛ بنابراین حضور مردم در این راهپیمایی برای آن است که انقلاب اسلامی را متعلق به خود می‌دانند.

سردار غیب‌پرور در ادامه درباره اینکه کشورهای اروپایی و آمریکا بعد برجام به دنبال ایجاد تحریم‌هایی در خصوص فعالیت‌های دفاعی کشورمان هستند، بیان داشت: در حوزه دفاعی کشور به قله‌ای رسیده‌ایم که برای برخی دست نیافتنی است به همین خاطر باید آب پاکی را بر دست دشمنان این انقلاب و مردم ریخت زیرا موضوع دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و نه می‌توان درباره آن کوتاه آمد، البته در برجام نیز اتفاق‌هایی افتاد که ای کاش نمی‌افتاد.

وی همچنین درباره فاصله‌ای که بین برخی مسئولین و مردم ایجاد شده است، گفت: اگر مسئولین واقعا خود را از جنس مردم بدانند و در میان مردم باشند، مردم ما همان مردم اول انقلاب هستند اما متاسفانه برخی از مسئولین و مدیران بواسطه کانون‌های ثروت و قدرت از مردم فاصله گرفتند؛ این‌ها باید بدانند که این رفتار هم به ضرر خودشان است و هم به ضرر کشور و انقلاب است لذا در این رابطه چه خوب است که همه مسئولین از رهبر انقلاب الگو بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص کاهش محافظان مسئولین هم بیان داشت: درباره حلقه‌های محافظین مسئولین خیلی افراطی عمل کردیم؛ باید مقداری در این خصوص کوتاه بیاییم چون هیچ خبری نیست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار