بیست و دوم بهمن تماشایی-20/

رامین: انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب قرن معاصر است

معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی کشورمان مردمی‌ترین انقلاب قرن معاصر است، گفت: این مردمی بودن یعنی اینکه از نهاد مردم جوشیده و مطالبات اصیل مردم را دنبال کرده است.
کد خبر: ۲۷۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 11February 2018

رامین: انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب قرن معاصر است«محمدعلی رامین» معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، در خصوص رمز ماندگاری انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ایران را مردمی‌ترین انقلاب قرن معاصر بدانیم؛ این مردمی بودن یعنی اینکه از نهاد مردم جوشیده شده است، مطالبات اصیل مردم را دنبال کرده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نه تنها 40 ساله بلکه 400 سالگلی خود را تجربه خواهد کرد، گفت: آرمان انقلاب اسلامی پیگیری ارزش‌های اسلامی است؛ انقلاب اسلامی فقط مختص ملت ایران نیست، بلکه برای کل جهان اسلام است.

وی گفت: 40 سال مقدمه اولیه انقلاب اسلامی است؛ این انقلاب، نهضتی است که عدالت، مقابله با ظلم و گریز از ظلم آن‌ را حفظ کرده است.

معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: انقلاب اسلامی تا رسیدن به اهداف نهایی همیشه در معرض تهدید است. نبرد حق و باطل در طول تاریخ بشر آغاز شده و ادامه نیز خواهد داشت. انقلاب اسلامی جبهه‌ای از حلال‌زادگان، انسان‌های وارسته و حقیقت‌طلب را شکل داده است تا هر وقت این انسان‌های وارسته در این جبهه قرار دارند، جهانخواران و سلطه‌طلبان در مقابل آن‌ها قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه توان دفاعی به هیج عنوان قابل مذاکره نیست، تصریح کرد: کدام ملت عاقلی توان دفاعی و ایستادگی خود را با دشمنان خود مذاکره می‌کند؟ بحث مذاکره در خصوص توان دفاعی ذهنیتی باطل و کودکانه است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار