فرماندار گرمسار:

انقلاب اسلامی سرمنشاء بیداری مظلومان جهان است

«داریوش طاهری» با بیان این‌که انقلاب اسلامی پایه قدرت مستکبران را به لرزه در آورده است، گفت: انقلاب اسلامی سرمنشاء بیداری مظلومان، نه تنها در کشورهای مسلمان بلکه در جهان را فراهم کرد.
کد خبر: ۲۷۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 11February 2018

انقلاب اسلامی سرمنشاء بیداری مظلومان جهان استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «داریوش طاهری» فرماندار گرمسار در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه در جمع مردم «ایوانکی»، بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران پدیده بین‌المللی بود که توانست پایه‌های حکومت تمامی مستکبران را به لرزه درآورد، اظهار داشت: ﺑﺼﻴﺮﺕ و ﺑﻴﺪاﺭی مردم و مظلومان، مهم‌ترین ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩ اﻧﻘﻼﺏ اﺳﻼمی بود که سرمنشأ بیداری اسلامی را برای مسلمانان و مستضعفان جهان فراهم کرد.

وی با بیان این‌که ﺗﺪاﻭﻡ اﻧﻘﻼﺏ مهم‌ترین ﻭﻇﻴﻔﻪ ﻧﺴﻞ ﭼﻬﺎﺭﻡ اﻧﻘﻼﺏ اﺳﺖ، افزود: انقلاب اسلامی یک حادثه داخلی نبود بلکه زلزله‌ای برای نظام سلطه و استبدادگران کل دنیا محسوب می‌شود، لذا می‌کوشند تا از هر طریق ممکنی که ‌می‌توانند، نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند که هوشیاری مردم امروز یک ضرورت انکارناپذیر است.

فرماندار گرمسار با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام خواهد گذاشت، بیان کرد: تجدید بنای تفکر انقلابی بر مبنای دینی، احیای اخوت و تعامل مسلمانان کل جهان، منفعل کردن تمامی مستکبران، خودکفایی فرهنگی و اقتصادی و تحکیم قدرت دفاعی کشور، از ثمرات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که باید در راستای تقویت آن تلاش کنیم.

دشمنان به دنبال فتنه هستند

طاهری در ادامه تصریح کرد: توسعه اقتصادی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف بدون وابستگی به بیگانگان، از جمله دستاورد‌های انقلاب است، بنابراین دشمن که اهداف خود را در کشور‌های مسلمان درخطر می‌بیند، همواره به فکر توطئه و ایجاد فتنه است، اما با بصیرت مردم ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﻧﺎﺑﻮﺩی اﻧﻘﻼﺏ ﺭا ﺩﺭ ﺧﻮاﺏ باید ﺑﺒﻴﻨﻨﺪ.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون درزمینه «هوا و فضا»، «دانش هسته‌ای»، «توان موشکی» و «ماهواره‌ای» جزو کشور‌های برتر جهان هستیم، افزود: حضور پرشور مردم در این روز، ایران اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می‌کند.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادگی و پایمردی ملت ایران را در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان می‌کشد، ابراز داشت: حضور گسترده مردم در این مراسم تجلی پشتوانه مردمی نظام و مأیوس کردن دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها