رییس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمن است

رییس قوه قضاییه گفت: مردم با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر اقتدار ملی این کشور را به نمایش گذاشتند و این حضور، پاسخ قاطع و مسلم و قطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنانی است که می‌خواهند تفرقه افکنی کنند.
کد خبر: ۲۷۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ - 11February 2018

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنانی است که می‌خواهند تفرقه افکنی کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، رییس قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شاکریم که امروز هم همچون سال‌های گذشته مردم با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر اقتدار ملی این کشور را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و مسلم و قطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنانی است که می‌خواهند تفرقه افکنی کنند، ادامه داد: مردم با هر عقیده‌ای در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و یکپارچگی و وحدت و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنند که ما ارزش‌های انقلاب را رها نکرده‌ایم و بر خط ولایت رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می‌رود، به رغم همه فشار‌ها و تحریم‌ها ایستاده‌ایم و مقابله می‌کنیم.

رییس قوه قضاییه افزود: مردم عزیز ما و همه مسئولین باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی، ایمان و اتکای به خداوند وجود داشته باشد قطعا پروردگار متعال این مردم را رها نخواهد کرد و آن‌ها را به عزتی که از عزت خودش است می‌رساند.

وی در پاسخ به این سوال که حدود ۴۰ سال است که مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی طلبکارانه با مردم فهیم ایران صحبت می‌کنند، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه پیامی دارد؟ گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می‌دهد مردم وحدت دارند و این فشار‌ها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است هیچ اثری ندارد و اقتدار ملی ما روز به روز بهتر و تقویت می‌شود و در صحنه بین‌المللی نیز قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل انکار نیست.

آملی لاریجانی افزود: این همه اعتنایی که رییس جمهور آمریکا و اذنابش در منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند ناشی از همین اقتدار است و مردم نشان دادند در صحنه حاضر هستند و بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می‌دهند؛ لذا با وجود مشکلاتی که مسئولان موظف هستند آن را برطرف کنند مردم در صحنه حضور دارند و از ارزش‌ها، استقلال و کیان ملت دفاع و از خط ولایت و رهبری حمایت می‌کنند و این بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های سلطه جهانی است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها