مسئول نهاد نمایندگی فقيه در سپاه كربلای مازندران:

انقلاب اسلامی ایران کدخدایی آمریکا را گرفت

مسئول نهاد نمایندگی فقيه در سپاه كربلای مازندران گفت: ایران اسلامی با این انقلاب خود، کدخدایی آمریکا را گرفت و امروز همه دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی است که در مورد خود می‌گوید اگر نتوانیم انقلاب را از هم بپاشیم تا سال 2025 باید آماده فروپاشی خود مثل جماهیر شوری باشیم.
کد خبر: ۲۷۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ - 11February 2018

ایران اسلامی با این انقلاب، کدخدایی آمریکا را گرفتبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسؤول نهاد نمایندگی فقيه در سپاه كربلای مازندران در اجتماع بزرگ مردم ولایت‌مدار نکا در میدان جانبازان به مناسبت بزرگداشت 22 بهمن و بعد از راهپیمایی این روز بزرگ از جهاد کشاورزی تا میدان جانبازان اظهار داشت: در 22 بهمن یاد امام و شهدا را گرامی می‌داریم، ایام فاطمیه را به خدمت امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و دوستان و ارادتمندان به خاندان رسول‌الله تسلیت داریم.

وی افزود: امیدواریم با این خروشی که در ملت وجود دارد، انقلاب ما به انقلاب حضرت حجت متصل شده و فرج امام عصر (عج) را خداوند در زمان عمر ما قرار دهد تا زائر قبر حضرت زهرا (س) باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: سوالی ممکن است در ذهن خیلی‌ها و دشمنان باشد که مردم چگونه چهل سالگی انقلاب خود را با تمام مشکلات اینگونه ارج می‌نهند و پای انقلاب حاضر هستند؟ به آنان می‌گوئیم مردم ریشه‌های خود را در دین خدا، قرآن و بعثت رسول یافته‌اند و انقلاب خود را ادامه عاشورای سیدالشهدا می‌دانند و پای ارزش‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: مردم با همه مشکلات فداکاری کردند و پای انقلاب ریشه دار مانده‌اند و انقلاب خود را به چهل سالگی رساندند.

غلامی افزود: انقلابی که دشمنان از همان روز اول وعده دادند که کار این انقلاب 6 ماهه تمام است و یکساله تمام می‌شود، برای این منظور کودتاهای مختلف در ترکمن صحرا، آمل، کردستان و نواحی مختلف به راه انداختند، جنگ، توطئه، ترور و فتنه‌ها مختلف برنامه‌ریزی کردند؛ تا کار انقلاب تمام شود.

وی یادآور شد: در طول این انقلاب، همواره فضل خدا شامل حال ما شد و انقلاب اکنون به چهل سالگی و به اربعین رسیده و این به واسطه این است که انقلاب ما ریشه در آیات خدا، قرآن و اهل بیت (ع) دارد.

مسئول نهاد نمایندگی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برای این انقلاب خون‌های فراوان اهدا شده است؛ خاطرنشان کرد: ملت ما از ابتدای انقلاب تاکنون سینه به سینه از این انقلاب دفاع کرده و دست از این ارزش‌های خود بر نمی‌دارند.

این مسئول گفت: در روایتی از امام محمد باقر (ع) داریم که می فرمایند: «مردمی را در مشرق زمین می‌بینم که دعوت به حق می‌کنند؛ کشته می‌شوند و کشته‌های آنان شهیدند» و از زمان امام باقر (ع) قیامی جز انقلاب اسلامی دارای چنین ویژگی وجود ندارد.

غلامی عنوان کرد: در غربت اسلام ندای اسلام به مسلمانان رسید و دستاوردهای انقلاب و غیرت به مسلمانان رسید و انقلاب اسلامی، فریاد اسلام را جهانی کرد.

وی بیان داشت: خون‌های پاک فرزندان شما از شهدای نهضت، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع وطن، عزت مسلمانان را به مسلمانان برگرداند.

این مسئول با بیان اینکه در گذشته مسلمانان در دنیا جایگاهی نداشتند و مردم باورشان این بود که اسلام علت عقب ماندگی است، تصریح کرد: اما انقلاب ما نشان داد که این فریب است و استقلال را به دست آوردیم و آزادی به دست آورده و جمهوری اسلامی را پایه‍‌گذاری کردیم و اکنون انقلاب به 40 سالگی رسیده است.

مسئول نهاد نمایندگی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: ایران اسلامی با این انقلاب خود، کدخدایی آمریکا را گرفت و امروز همه دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی است که در مورد خود می‌گوید اگر نتوانیم انقلاب را از هم بپاشیم تا سال 2025 باید آماده فروپاشی خود مثل جماهیر شوری باشیم.

این مسئول افزود: در زمانی ما را حساب نمی‌کردند امروز انقلاب، اسلام را به سر منزل رسانده است و شما پای انقلاب ایستاده‌اید و انقلاب خود را انقلابی عاشورایی می دانید.

غلامی اضافه کرد: توجه به شعار انقلاب مهم است شعار نهضت رسول خدا «لااله الا الله» و «الله اکبر» در میدان کار ساز «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» از شعارهای اصلی ما در طول انقلاب بود.

وی متذکر شد: انقلاب ما برای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی به پاشد و البته با هدف ظهور امام زمان (ع) تشکیل شد و شما در این مقطع وظیفه سخت برعهده دارید و اگر سخت‌تر از نهضت رسول و عاشورا نباشد؛ سهل‌تر نیست و باید تلاش کنیم تا با زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج)، اسلام با ظهور امام عصر (عج) دین اسلام، دین جهانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار