امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ:

مردم سنگ صبور این انقلاب هستند/ هدف دشمن جنگ اقتصادی است

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ گفت: مردم سنگ صبور این انقلاب هستند و در تمامی شرایط و عرصه‌ها خود را مهیا کرده و آمدند.
کد خبر: ۲۷۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 11February 2018

مردم سنگ صبور این انقلاب هستند/ هدف دشمن جنگ اقتصادی استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «محمدباقر یوسفی» امام‌ جمعه سیمرغ در مراسم سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: حکومت‌های دنیا وابسته به مادی‌گرایی بود و فطرت انسانی، معنویت انسان و دین الهی در جامعه فراموش‌ شده یا به انحراف کشیده شده بود.

وی عنوان کرد: در طول حیات انسان شرایط سختی بر مسلمانان گذشت، اما این مردم برای تحقق آرمان الهی تلاش می‌کردند.

امام‌ جمعه سیمرغ با بیان اینکه در غیبت ولی‌عصر (عج) مراجع عظام و شخصیت‌های دینی تلاش کردند تا محوریتی ایجاد کنند، اما بنا به دلایل مختلف موفق نشدند تا اینکه امام راحل هدایت جامعه را به عهده گرفت، تصریح کرد: سخن به‌حق امام سبب شد مردم حضور پیدا کنند اگرچه به‌سختی گذشت، اما در چنین روزی در سال 57 انقلاب اسلامی ایران در مقابله با توطئه‌های دشمن پیروز شد.

وی ادامه داد: دشمنان اجازه نمی‌دادند علما، روحانیت و مراجع تقلید میدان‌دار بشوند تا حکومت را از طریق هدایت الهی انجام دهند.

یوسفی با تأکید بر اینکه دشمن ساکت ننشسته و با گذشت 39 سال انواع توطئه‌ها را علیه جمهوری اسلامی پیاده کردند، تصریح کرد: سه رکن ماهیت دینی، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و مردم توانستند در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اصل اسلامیت این نظام سبب شد انقلاب در مسیر خودش حرکت کند و در برابر همه کج‌اندیشی‌ها گزند نبیند.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ با بیان اینکه رهبری امام راحل در ابتدای انقلاب و بعد از آن هدایت مقام معظم رهبری سبب شد در صراط مستقیم و در جهت هدایت امام قدم برداریم، عنوان کرد: مردم سنگ صبور این انقلاب هستند و در تمامی شرایط و عرصه‌ها خود را مهیا کرده و آمدند.

این مسئول ادامه داد: نسلی بعد از نسلی دیگر گوش‌به‌فرمان رهبری‌اند اگرچه برخی از خارج نشینان زوزه‌هایی کشیدند اما این ملت مسیر خود را تغییر ندادند.

یوسفی با اشاره به اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: مردم به‌محض اینکه متوجه هدف دشمنان شدند صف خود را جدا کردند و آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

وی افزود: سه شاخصه جمهوری اسلامی یعنی «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» در حال رشد و پیشرفت است اگرچه آمریکا و ترامپ نخواهد.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ با بیان اینکه آقای ترامپ آنهایی که مخالفش هستند را گروه‌های سرکش معرفی می‌کند و می‌گوید آنها در مقابل منافع ما ایستادگی کردند، تصریح کرد: آقای ترامپ آیا این ملت‌ها منفعت ندارد، انسان نیستند، چگونه به خودتان اجازه می‌دهید دهان بازکنید و به هر کشور و ملتی اهانت کنید، شما مدعی هدایت افکار عالی و ارزشی انسانی هستید اما خودتان غرق در منجلاب هستید.

وی ادامه داد: همان‌طور که دیدیم بلوک غرب و شرق نتوانستند در برابر این انقلاب ایستادگی کنند شما هم نمی‌توانید.

یوسفی با اشاره به اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، تأکید کرد: نور هدایتگری انقلاب اسلامی در حال همه‌گیر شدن است و امیدواریم فرزندان امام و رهبری هرروز توفیقات بیشتری پیدا کنند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: هدف دشمن تحریم اقتصادی نیست بلکه جنگ اقتصادی است.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ در پایان با بیان اینکه در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام خوشنام در شهرستان سیمرغ هستیم، تصریح کرد: از آحاد مختلف مردم در برگزاری مراسم تشییع باشکوه دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها