خروش مردم همدان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن

مردم همدان با حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی زدند تا به همه بگویند همواره در صحنه حاضر خواهند بود.
کد خبر: ۲۷۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ - 11February 2018

خروش مردم دارالمومنین همدان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمنبه گزارش دفاع پرس از همدان، باز هم ۲۲ بهمن رسید، روزی که یادآور جانفشانی و بزرگی ملتی است که با اتحاد و همبستگی و با رهبری امام خمینی قیام کرد و به پا خاست و سبب شد تا حکومت طاغوت سرنگون شود و نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن‌ماه ۱۳۵۷ کاشته شود. نهالی که سال‌های بر فراز نشیبی را طی کرد، سال‌هایی بر از ایثار همچون دوران دفاع مقدس و این نهال امروز با گذشت چهل سال به درخت تنومندی تبدیل شده که ثمره و نتیجه آن بدون شک چیزی جز صلابت، استواری و استقامت مردم ایران اسلامی نیست.

حضور حماسی و فاطمی امروز مردم دارالمومنین در تقارن ایام پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه بار دیگر به همگان ثابت کرد همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند «انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورا است.» نهضتی که دلیرمردی، ایثارگری، گذشت، شهامت و شهادت را به این ملت همیشه در صحنه آموخت.

به راستی که امروز دوستان انقلاب بار دیگر شادمان و امیدوار و دشمنان این نظام شکوهمند نیز همچون گذشته ناامید شدند، دوستانی که از ابتدای انقلاب همواره در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی بوده‌ و دشمنانی که در این چهل سال به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی بوده‌اند.

امروز همه آمده بودند فرقی نمی‌کند مرد و زن، پیر و جوان، از کودک ۷ سال گرفته تا پیرمرد ۷۰ ساله، آمده بودند تا با حضورشان بگویند همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همیشه ادامه دهنده راه شهدای والامقام خواهند بود. 

شهدایی که در طوران هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدای ملت و خاک ایران کردند و اجازه ندادن حتی یک وجب از این خاک توسط دشمن بعثی اشغال شود و امروز این ملت در صحنه حاضر شده‌اند تا بگویند ادامه دهنده راه همان شهدا و همه جان بر کفان انقلاب و اسلام هستند.

پدر شهیدی که تنها فرزندش را در عملیات «کربلای‌5» تقدیم انقلاب کرده است امروز هم در کنار سایر مردم و با قاب عکسی در دست حضور دارد و می‌گوید: «آمده‌ام تا به دشمنان کشورم بگویم ادامه دهنده راه فرزند شهیدم هستم» راهی که به حتم امروز همه مردم ایران اسلامی در آن قرار دارند.

از میدان «امام‌زاده عبدالله (ع)» تا میدان آرامگاه «بوعلی‌سینا» خیابان‌ها مملو از جمعیتی عظیم بود که شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دادند و در دستانشان پرچم سه رنگ و با صلابت جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌خورد، پرچمی که بیان‌گر عزت و عظمت این نظام و این ملت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها