دادستان کل کشور؛

حضور حماسی مردم کشور را در برابر گزند دشمنان بیمه کرد

دادستان کل کشور ضمن اشاره به تجدید عهد ملت با اسلام، قرآن، نظام و رهبری گفت: حضور حماسی مردم کشور را در برابر گزند دشمنان بیمه کرد.
کد خبر: ۲۷۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ - 11February 2018

حضور حماسی مردم کشور را در برابر گزند دشمنان بیمه کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در خرم‌آباد، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای گران‌قدر خصوصا ۶ هزار و ۳۰۰ شهید سرفراز استان لرستان، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، کشور را در برابر گزند دشمنان بیمه کرد.

وی با بیان این‌که حضور حماسی، تجدید عهد و بیعت با اسلام، قرآن، نظام و رهبری است، افزود: بیمه کردن کشور در برابر گزند دشمنان و جاری کردن خون تازه بر پیکر انقلاب و کشور، دومین پیام این حضور حماسی است.

دادستان کل کشور تاکید کرد: حضور حماسی مردم پیامی قاطع و کوبنده به دشمنان این انقلاب است که ۴۰ سال از هر گونه کید، مکر و شیطنتی برای نابودی انقلاب کوتاهی نکردند.

حجت الاسلام منتظری افزود: ای آمریکای متجاوز، ای صهیونیسم خون خوار و ای کسانی که به نابودی انقلاب کمر بسته اید و ای عده معدودی که با ساز دشمن می رقصید و به بهانه هایی دست به اغتشاش و آشوب می زنید، بدانید که ما ملت ایران اگر در درون کشور در برخی امور و مسائل اداری و اجرایی با نواقص و کمبودهایی مواجه هستیم و گله هایی داریم اما تحمل می کنیم و هرگز اجازه دخالت و سلطه گری مجدد و غارت گری کشور و ثروت های آن را نمی دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولین و مدیران عالی و میانی و میدانی کشور با صدای رسا می گوئیم، ما ملت ایران از شما موکدا تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای عدالت و قانون مداری را در همه عرصه ها و حوزه های اجرایی، قانونی و قضایی مطالبه می کنیم.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه خداوند متعال در طول ۱۴ قرن اسلام به ما نعمت بزرگی عنایت کرد، نعمت ولایت، نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نعمت انقلاب افزود: خداوند با این نعمت ها ما را به سوی آزمایش و امتحان خواهد کشاند، جمهوریت و اسلامیت در این نظام دو مفهوم در تنیده هستند، جمهوریت بدون اسلامیت و اسلامیت بدون جمهوریت انحراف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها