همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

خروش دنانشینان در راهپیمایی 22 بهمن

مردم استان عشایرخیز کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۲۷۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ - 11February 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، امروز خیابان‌های شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد مملو از جمعیتی بود که عاشقانه آمده بودند تا در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بگویند که همچنان پشت این انقلاب و ولایت فقیه خواهند ماند.

امروز زن و مرد، پیر و جوان فارغ از هر جناح و حزب سیاسی دست به دست هم شعار وحدت سر دادند تا دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران همچنان پای ولایت، انقلاب و دین خود ایستاده و در سایه هدایت داهیانه و درایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای در برابر نفوذ، دسیسه‌ها و دشمنی‌های شوم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و تا آخرین نفس از یادگار گرانبهای رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی پاسداری خواهند کرد.

این راهپیمایی ساعت 10 صبح امروز در 17 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر «یاسوج» حجت‌الاسلام «تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین، سخنران این مراسم در شهر «دهدشت» آیت‌الله «ملک‌حسینی» نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، سخنران روز 22 بهمن شهر گچساران «غلام‌رضا تاجگردون» نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بود.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پس از حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با قرائت قطعنامه پایانی، برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم‌پیمان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها