عضو شورای عالی فضای مجازی:

آمریکا همیشه در برابر ایران شکست خورده است

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: به گواهی تمام کارشناسان سیاسی جهان دو جبهه در دنیا داریم. یک جبهه استکباری و یک جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران که در همه جا پیروز میدان نبرد بوده و آمریکا همیشه از ایران شکست خورده است.
کد خبر: ۲۷۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 11February 2018

آمریکا همیشه در برابر ایران شکست خورده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، امروز مسئولان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرج و شهرستان‌های استان البرز همگام و همراه با مردم سراسر ایران با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه‌ای دیگر آفریدند.

«سید عزت‌الله ضرغامی» عضو شورای عالی فضای مجازی در جمع پرشور مردم کرج با یادآوری این مسئله که مردم ما برای به دست آوردن و نگهداری این نظام و انقلاب و استقلال در طول تاریخ زجر بسیار کشیده‌اند، اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف با تمام قدرت سعی کرد با تبلیغات این گونه القا کند که مردم ما از این انقلاب خسته شده‌اند و به دنبال نظام دیگری هستند، اما این جمعیت حاضر در راهپیمایی امروز و شور و شوق آن ها و حضور وسیع جوانان بیانگر این است که مردم ما با تعهد بیشتری نسبت به قبل به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند این انقلاب متعلق به مردم است و مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی‌های برخی مسئولان در طول این سال‌ها از علاقه آن‌ها نکاسته است.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به این نکته که این انقلاب هویت و شناسنامه مردم ما است، افزود: این انقلاب با انقلاب های دیگر قابل مقایسه نیست. این انقلاب در مقابل فشارها و تهدیدهای عظیمی که هر کدام به تنهایی می‌توانست یک انقلاب را نابود کند، نه تنها شکست نخورد و عقب‌نشینی نکرد، بلکه مستحکم‌تر و قوی‌تر ایستاد و برای سایر ملت‌ها تبدیل به یک الگو شد.

ضرغامی گفت: ملت شجاع ما در طول این سال ها از آرمان ها و شعارهای انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده است. امروز با وجود گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به گواهی تمام کارشناسان سیاسی جهان دو جبهه در دنیا داریم. یک جبهه استکباری و یک جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران که در همه جا پیروز میدان نبرد بوده و آمریکا همیشه از ایران شکست خورده است.

وی افزود: ترامپ برای پیروزی خود در انتخابات تمام شکست‌های دولت آمریکا در گذشته را فاش کرد و آن‌ها خودشان معترف به این مسئله هستند.

وی با بیان اینکه در خاورمیانه و خلیج فارس هر کشوری که در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاد، شکست خورده است، گفت: گروهک داعش که چهره بدون روتوش آمریکاست در منطقه شروع به فعالیت کرد، با هدف این که هیچ نشانی از اسلام را در منطقه باقی نگذارد و پروژه اسلام هراسی را در جهان گسترش دهد، اما به حمدلله باز هم شکست خورد و داعش قبل از این که شکست فیزیکی بخورد، در ایدئولوژی و تبلیغات منفی خود شکست خورد.

ضرغامی یادآور شد: به واسطه شهدای عزیزمان و به واسطه هویت و ایدئولوژی مستحکم ملت ایران، این انقلاب همیشه پیروز و سربلند بوده است. مردم بصیر و آگاه ما همیشه با حضور در حماسه‌هایی چون ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می کنند و هرگز از آرمان‌ها و شعارهای خود مانند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار