آیت‌الله موسوی جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حضور امروز مردم اهواز غرور انگیز و باشکوه‌تر از همیشه بود

نماینده ولی‌فقیه درخوزستان با بیان اینکه حضور امروز مردم اهواز غرور انگیز و باشکوه‌تر از همیشه بود، گفت: وقتی می‌بینم که مردم با لباس‌های سنتی و پرچم‌هایشان به نفع کشورشان در صحنه‌های انقلابی و حماسی حضور پیدا می‌کنند خیلی خوشحال می‌شوم و این حضور صادقانه، مسئولیت ما را در قبال مردم دوچندان می کند.
کد خبر: ۲۷۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ - 11February 2018

آیت‌الله سید علی محمد موسوی جزایری امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اهواز اظهار داشت: راهپیمایی امروز مردم کلانشهر اهواز را در همه ابعاد تماشایی و باشکوه تر از همیشه می‌بینم.

وی افزود: کثرت جمعیت، شور و شوق اقشار مختلف مردم، سخنرانی بسیارخوب  سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنین حضور عشایر عرب و بختیاری با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران از جمله تصاویر تماشایی راهپیمایی امسال است.

نماینده ولی‌فقیه درخوزستان گفت: وقتی می‌بینم که مردم با لباس‌های سنتی و پرچم‌هایشان  به نفع کشورشان در صحنه‌های انقلابی و حماسی حضور پیدا می‌کنند خیلی خوشحال می‌شوم و این حضور صادقانه، مسئولیت ما را در قبال مردم دوچندان می کند.

وی تصریح‌کرد: از حضور رنگین کمانی اقوام خوزستان، بخصوص عشایر غیور لر، بختیاری، لک، عرب، جانکی، بهمئی، قشقائی و دیگر عشایر مومن و انقلابی تشکر می‌کنم و امیدوارم که این وحدت زیبا و همیشگی همچون گذشته و همیشه، مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده ی نظام باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار