نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

قدرت انقلاب اسلامی ایران مایه بیم و هراس دشمنان است

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» گفت: امروز به برکت خون شهیدان و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، قدرت انقلاب اسلامی سبب بیم و هراس دشمنان نظام اسلامی شده است.
کد خبر: ۲۷۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ - 11February 2018

قدرت انقلاب اسلامی ایران مایه بیم و هراس دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در سخنرانی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر اراک، اظهار داشت: در راهپیمایی امروز مردم غیور ایران ندای رهبر، مراجع و دولت را لبیک گفتند، خلق این پیروزی و حماسه به برکت حضور مردم همیشه در صحنه است.

وی افزود: ملت غیور ما بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۶ حماسه دیگری آفریدند و وفاداری خود را به آرمان‌های مقدس امام راحل، رهبر معظم و شهدا نشان دادند و یک‌صدا اقتدار ملی را به رخ جهانیان کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حضور با عظمت در بعد بین‌المللی، از ضروریات پیش رو است که باید با قدرت به آن بپردازیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و انعکاس رسانه‌های بیگانه از این حماسه پرشور، گفت: با وجود توطئه‌های عظیم دشمنان، ملت ما هر بار با عظمت‌تر از گذشته حماسه دیگری خلق می‌کنند، قطعاً رسانه‌های بیگانه سعی دارند که عظمت حماسه ۲۲ بهمن را کمرنگ نشان دهند.

وی ادامه داد: آن‌ها از همان ابتدای امر در تمام صحنه‌ها با جمهوری اسلامی ایران، کینه و عداوت داشتند، اکنون نیز همین راه را دنبال می‌کنند، خوشبختانه ملت ما و آن ملت‌هایی که با ما مراوده دارند، می‌دانند که این حضور گسترده و چشمگیر است و تحت تاثیر تبلیغات سوء رسانه‌ای غرب قرار نمی‌گیرند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر در تمام زمینه‌ها، به گونه‌ای است که می‌توان گفت در این دوران کشورمان معجزه و عظمت آفریده است، پیشرفت تکنولوژی و دست‌یابی به بسیاری از علوم نمونه‌های ارزشمند دیگری از پیشرفت کشورمان است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به کارنامه موفق نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهیدان در تمام زمینه‌ها به درجات بالایی از پیشرفت و امکانات دست یافتیم و کارنامه درخشانی در طی این سال‌ها از خود بر جای گذاشتیم.

وی افزود: در همین راستا البته باید گفت که اشکالاتی نیز داریم، اما چنانچه نقاط قوت و ضعف را در نظر بگیریم، در می‌یابیم که فراز‌ها و نقاط قوت در این نظام بسیار بالاتر از ضعف‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار