یک روز پس از سقوط F16 اسرائیلی در سوریه صورت گرفت؛

سقوط پهپاد «فانتوم» صهیونیست‌ها در نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی از ساقط شدن یک پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه در پی آماده‌باش گردان‌های عزالدین قسام، خبر دادند.
کد خبر: ۲۷۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 11February 2018

سقوط پهپاد «فانتوم» صهیونیست‌ها در نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، مقاومت فلسطین موفق شد یک پهپاد اسرائیلی از نوع «فانتوم» را در بیت‌حانون واقع در شمال نوار غزه سرنگون کند.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس شنبه شب (دیشب) از آماده‌باش در صفوف نیرو‌های خود خبر داد.

«ابوعبیده» سخنگوی القسام در اظهاراتی مختصر اعلام کرد: «نظر به اتفاقات شمال فلسطین اشغالی؛ گردان‌های القسام برای حمایت از ملت خود و پاسخ به هر حمله اسرائیلی حالت آماده‌باش اعلام می‌کند».

پداهند هوایی سوریه شنبه (دیروز) یک فروند جنگنده اف ۱۶ این رژیم صهیونیستی را پس از تجاوز به خاک سوریه مورد هدف قرار داد و ساقط کرد. رژیم صهیونیستی هم پس از سقوط این جنگنده چندین نقطه را در سوریه هدف قرار داد، اما گفت: قصد جنگ ندارد. اظهارات ابوعبیده سخنگوی القسام پس از این اتفاقات عنوان شد.

«اسامه حمدان» از اعضای ارشد حماس هم در گفت‌وگو با «المیادین» اعلام کرد، گردان‌های «القسام» در پاسخ به هر حمله اسرائیلی علیه لبنان یا سوریه، حاضر خواهند بود و تل‌آویو این را دریافته که نبرد آینده‌اش با تمام محور مقاومت خواهد بود.

این عضو حماس ادامه داد: هر حمله صهیونیستی که علیه سوریه و لبنان انجام شود، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در پاسخ به این حملات حاضر خواهد بود؛ حمله علیه مقاومت در هر مکانی، پاسخ جمعی همه را می‌طلبد. مقابله با رژیم صهیونیستی باید پایه و اساسی باشد که امت را تجمیع کند و اختلافات نباید این را از یاد ما ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها