مقاومت فلسطین:

انقلاب اسلامی ایران، راه پیروزی در سرزمین فلسطین را روشن کرد

یکی از چهره‌های سرشناس کمیته‌های مقاومت فلسطین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران راه پیروزی‌ها در سرزمین فلسطین را روشن کرد.
کد خبر: ۲۷۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ - 11February 2018

مقاومت فلسطین: انقلاب اسلامی ایران، راه پیروزی در سرزمین فلسطین را روشن کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمد البریم- ابومجاهد، عضو ارشد کمیته‌های مقاومت فلسطین اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر به قضیه فلسطین به عنوان قضیه اصلی تمام امت مسلمان موجودیت بخشیده و راه پیروزی در سرزمین فلسطین را ترسیم کرد.

وی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: این انقلاب بزرگ بار دیگر موازین قدرت را در سطح منطقه خاورمیانه ترسیم کرد و به نوبه خود رویارویی با رژیم غاصب اسرائیل به عنوان دشمن شماره یک و اصلی عرب ها و مسلمان را ثابت کرد.

ابومجاهد، تاکید کرد: ایران انقلابی در طول چند دهه کمک به ملت مستضعف فلسطین در داخل سرزمین های اشغالی را متوقف نکرده است و نقش پیشتازانه آن در حمایت از نیروها و گروههای مقاومت در درگیری آنان با اسرائیل ادامه داشته است و علاوه بر این در تمام سطوح از جمله نظامی به مقاومت کمک کرده است.

کمک ایران به تقویت مقاومت در غزه و کرانه باختری

وی ادامه داد: اگر یاری خداوند و سپس کمک های ایران نبود، مقاومت در غزه و کرانه باختری به این سطح از توانمندی و استواری نمی رسید.

ابومجاهد با تشکر و قدردانی از ملت مسلمان ایران و رهبری حکیمانه آن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگوی نظام جیره خوار شاهنشاهی که  تحت فرمان صهیونیستی- آمریکایی بود، تبریک گفت.

وی در پایان تاکید کرد: مقاومت فلسطین به خداوند و محور مقاومت پشتگرم است، زیرا محور مقاومت تنها طرفی است که از مقاومت فلسطین کمک تسلیحاتی به عمل می آورد و تجارب و مهارت های خود را در اختیارش قرار می دهد و در صدر آن جمهوری ایران و مقاومت لبنان به نمایندگی حزب الله قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار