ابراهیم داروغه‌زاده:

آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال تجزیه ایران بودند/ شهدای گمنامی را برای امنیت کشور هدیه کردیم

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال تجزیه ایران بودند، گفت: شهدای گمنامی را برای امنیت کشور هدیه کردیم.
کد خبر: ۲۷۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ - 11February 2018

آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال تجزیه ایران بودند/ شهدا گمنامی را برای امنیت کشور هدیه کردیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «ابراهیم‌ داروغه‌زاده» دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در ادامه مراسم اختتامیه جشنواره فجر روی سن آمده و ضمن خوش آمدگویی، اظهار داشت: فکر می‌کنم شهریور سال 59 را خیلی‌ها به یاد دارند که دشمن به خاک کشورمان حمله کرد و هشت سال جنگ طول کشید تا توانستیم دشمن را به سختی از خاک کشور بیرون کنیم.

وی گفت: ما در پایتخت بمباران داشتیم و به سختی دشمن را شکست دادیم. چند سال گذشته نیز شاهد بودیم دشمنان ایران دوباره تصمیم گرفتند در داخل مرزهایمان ناامنی ایجاد کنند و جنگی را آغاز کنند. در همین راستا آمریکا و صهیونیست، داعش را درست کردند که با هدف تجزیه کشورمان بود که قصد داشتند سربلندی را از ایران بگیرند.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: جوانان کشورمان از تجربه گذشته استفاده کردند و بیرون از مرزها با دشمن جنگیدند و بدون کمترین آسیب دشمن را شکست دادند. در این راه شهدای گمنامی دادیم که خواهش می‌کنم به احترام آن شهدا یک دقیقه تشویق کنید، به همان اندازه که برای کشور مهم بودند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار