شیخ نبیل قاووق:

سرنگونی جنگنده اسرائیلی، سیلی راهبردی به صورت رژیم صهیونیستی بود

عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان گفت: سوریه با سرنگون کردن هواپیمای اسرائیلی شکست مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۲۷۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ - 11February 2018

سرنگونی جنگنده اسرائیلی، سیلی راهبردی به صورت رژیم صهیونیستی بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با سرنگون شدن هواپیمایش، سیلی راهبردی شدیدی دریافت کرد.

شیخ نبیل قاووق گفت: «سوریه با سرنگون کردن هواپیمای اسرائیلی در روز گذشته توانست به سامانه دفاعی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی ضربه بزند و ابهت ارتش اسرائیل را در هم بشکند؛ به ویژه که تصاویر لاشه هواپیمای سرنگون شده،شکست مفتضحانه ارتش اسرائیل را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت و معادله برتری این رژیم را در هم شکست تا معادله جدیدی به نفع محور مقاومت شکل بگیرد و شکست در عمق ذهن و وجود اسرائیلی ها حک شود».

شیخ قاووق در مراسمی که جنبش حزب الله برای گرامیداشت یاد شهیدان عماد مغنیه، عباس الموسوی و شیخ راغب حرب در طیردبا واقع در جنوب لبنان برگزار کرد، افزود: «معادلات سیاسی و نظامی روز گذشته بعد ازسرنگون شدن هواپیمای اسرائیلی تغییر کرد و دیگر مانند گذشته نیست. اسرائیل با سرنگون شدن هواپیمایش سیلی راهبردی شدیدی دریافت کرد؛ زیرا پوشش امن خود را از دست داد و در دل آنها وحشت ایجاد شد، به ویژه آنکه این هواپیما در عمق خاک سوریه سقوط نکرد؛ بلکه در اطراف حیفا و در عمق اسرائیل سقوط کرد».

این عضو شورای مرکزی حزب الله در پایان گفت:‌ «اسرائیل با ساخت دیوار حائل در مرز لبنان- فلسطین، ناتوانی و شکست و ترس خود را از اقدامات غافلگیرانه مقاومت که وعده تصرف الجلیل را داده است،‌ به نمایش گذاشت؛ ولی این دیوار هرچقدر هم بلند باشد نخواهد توانست از عمق سرزمین‌های اشغالی در برابر موشک های مقاومت محافظت کند».

در این مراسم نواف الموسوی، عضو فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان و احمد صفی الدین، مسئول منطقه جنوب در جنبش حزب الله نیز حضور داشتند.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار